Spokojniej

Piątek, 13 maja 2022 · dodano: 13.05.2022 | Komentarze 15

Dzisiaj już się przynajmniej dało jechać, a nie tylko walczyć o każdy kilometr. Co prawda wiatr wciąż rządził, ale w porównaniu z wczorajszą rzeźnią była wręcz bajka.

Wyjazd oczywiście przedpracowy, ale już na krótko jeśli chodzi o ubiór. Za to bez upału. I niech tak już zostanie.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Obyło się bez burzy piaskowej. Choć ona akurat była fajna :)

Wizualnie ładnie dzisiaj było.
Fajny poranek
Drzewna chwila w Lisówkach
Rzepak i zieleń
Zwierzaki. Żółwik...
Żółw macha mi łapką :)
...i potrzeszcz.
Potrzeszcz na gałęzi
Do tego jakiś helikopter mi kołował wysoko nad głową.
Helikopter wysoko, wysoko...
A w drodze do pracy napotkałem autobus Warty Poznań. Jutro derby - Warta nie walczy o nic, Lech o mistrza. Ale znając hart Zielonych, tanio skóry nie sprzedadzą. Oby :)
Szanuj zieleń! :) Autobus Warty Poznań spotkany w drodze do pracy

| 20:28 środa, 18 maja 2022 | linkuj Hehe, no cóż... wszystko zgodnie z prawem :)
| 06:26 środa, 18 maja 2022 | linkuj Chodziło o kasę z programu Pro Junior System. Tam młodzieżowiec musi zaliczyć w I lidze minimum 10 spotkań i 450 minut. On nazbierał ich 468 ... w siedmiu meczach. I trach, zerwał więzadła krzyżowe w kolanie. To wymyślili że zagra te 3 mecze z kontuzja i w pierwszej możliwej okazji go zmienią :)))
| 21:50 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Huann - zawsze to jakieś pocieszenie. Gorzej, gdyby go nie było :)

Lapec - a o tym nic nie wiem, słaby jestem w polskiej piłce jeszcze gorszej niż ta na "najwyższym" poziomie :)
| 06:51 wtorek, 17 maja 2022 | linkuj Bardziej komiczna była ta w Sosnowcu (w 16 sekundzie), coby pieniążki za kontuzjowanego juniora dostać :D
| 21:42 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Tym się pocieszam ;)
| 20:35 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Huann - zawsze to motywacja do wykręcenia kilometrów :)

Kolzwer - gratuluję padania i dzięki :) A słownik to wredna menda...

Lapec - brawa dla GieKSy :) Lech faktycznie w tym temacie śmierdzi, ale wyjątkowo cieszę się z tego majstra. Zasłużyli. Inna sprawa, że konkurencja była tak słaba, że nawet Kolejorz nie był w stanie tego spieprzyć :) Warta walczyła, choć zmiana Trałki w pierwszej minucie była kosmiczna :P
| 07:05 niedziela, 15 maja 2022 | linkuj Ja tam jestem najbardziej dumny z tego, że kibice GKS-u Katowice zbojkotowali pomysł Ireneusza króla żeby przejąć licencję na ekstraklapę od Polonii Warszawa. Przynajmniej teraz śmieją się z tego jak słaba jest GieKSa, a targają teksty w stylu "Lech Poznań pionki, jesteście Amica Wronki" xD.

Warta grała o nic (chwała za bezpieczne utrzymanie!!), ale nie miałem wątpliwości że w meczu z Lechem cokolwiek ugrają ;). Polskie bagienko ^_^
| 06:26 sobota, 14 maja 2022 | linkuj W poprzednim komentarzu automatyczny słownik mi "pomógł" dodając gratisowo "wyglądał" do pierwszego zdania.
| 06:24 sobota, 14 maja 2022 | linkuj Duży plus, że wiatr postanowił się trochę uspokoić, wyglądał efety zadymek tylko na zdjęciach były ekstra :)
Jak dla mnie fota z ikoną zwierzęcego slow-life najlepsza.
A też mogę pochwalić się wreszcie deszczem i burzą od 3 tygodni - 30 minut trwała :)
| 22:09 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Spadło mniej, niż wynosi średnia dla jednego dnia w maju :( Chyba za kilka dni znów muszę lecieć na działkę podlewać, bo mi nasadzenia kompletny szlag trafi.
| 21:32 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Huann - no proszę, wyjątkowo zazdroszczę nawet tej dychy :)
| 21:24 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Marecki - dziękuję. Wylądował na kilka sekund niedaleko mnie, jakby z ciekawości. Oczywiście skorzystałem :) Tak, tak, masz rację - w latach 90. był Lech, Warta i Olimpia w tamtejszej 1 Lidze. To były czasy. W sumie Amica wciąż gdzieś tam jest, bo licencja Lecha sama się nie zrobiła :)

JPbike - bywam na meczach Lecha, ale jego kibicem nie jestem. Za to od dobrych kilku(prawie nastu) lat coraz bardziej szanuję Wartę, wręcz stałem się jej sympatykiem. Też mam dylemat, bo skoro zespół, któremu kibicuję od dziecka nie ma szans na mistrzostwo, Warta już na nic (za to się pięknie utrzymała, brawo!), to chciałbym, żeby Lech zdobył majstra. Ale przynajmniej niech Zieloni pokażą jaja w tym meczu, a Kolejorz niech sobie zapewni fulla w innym :)
| 21:14 piątek, 13 maja 2022 | linkuj U nas dziś po raz pierwszy od 3 tygodni spadł deszcz: popołudniowa burza (by nie rzec: burzka) trwała całe 10 minut...
| 18:55 piątek, 13 maja 2022 | linkuj No nie wiem ... kibicować bardziej Warcie czy Lechowi? - oba kluby lubię :)
| 16:04 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Ale śliczny potrzeszcz. O dziwo nie jest tak tchórzliwy, ale z obserwacji zauważyłem że albo ustawia się wysoko na czubku, albo pod światło..Pamiętam czasy jak z Poznania były trzy drużyny w 1 lidze i jeszcze do tego Amica Wronki :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odtyl