No to żółwik :)

Środa, 11 maja 2022 · dodano: 11.05.2022 | Komentarze 12

Trafił się wolny dzionek, więc można było zrobić jedno - pospać. No nie mogłem się na to nie zgodzić :)

Wyjazd przed jedenastą, w końcu znów na zachód, bo jakiś czas mnie tam nie było. A trasa klasyczna: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Dawno też nie trafił mi się gazeciarz. Dziś już owszem - gdy w Wirach jakiś debil minął mnie o milimetry, w końcu poczułem się swojsko i polsko.

Ciepło się zrobiło. Jeszcze tak do wytrzymania, ale momentami się grzałem. Fuj. No i wiało ciągle w ryj - ciekawostka.

PBS znów działa (super), więc można wklejać fotki. Dzisiaj bohaterem został znajomy stary żółw, którego ostatnio nie widywałem na trasie (zgodnie z obietnicą nie napiszę gdzie, żeby go nie wyłapano). Fajnie, że jest :) Choć - co widać po skorupie - lat ma już wiele.
Odpoczywający żółw-staruszek
Żółw prezentuje zmęczoną życiem skorupę
Czujny wzrok żółwia
Były również żabki. Jedna ujęta w wodnym "pędzie" :)
Nadymana żaba
Żaba w wodnym pędzie :)
Aha, jeszcze pliszka siwa.
Opalająca się pliszka siwa
Jeszcze ujęcia mniej zwierzęce :)
Słonecznie w stałym miejscu
Wielkopolski maj
Granica Trzcielina i Lisówek

| 20:55 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj A nie, sorry, chyba źle zrozumiałem komentarz, nie o to chodziło :) To faktycznie wygląda jak jakiś sprzęt do nauki :)
| 20:54 poniedziałek, 16 maja 2022 | linkuj Żółw ma swoje lata, a te żabie poliki to rezonatory głosu :)
| 14:48 niedziela, 15 maja 2022 | linkuj Żółwik po przejściach, a żabcia chyba uczy się pływać, bo ma jakieś rękawki, czy inne pęcherze pławne ;-P
| 21:42 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Witam w klubie permanentnie aktywnych :)
| 06:04 piątek, 13 maja 2022 | linkuj Ehhh, no dokładnie, dobrze piszesz! Jak nie rower, to góry, jak nie to, to jakieś spacery. Walnęłoby jakimiś całodobowymi deszczami to i odeśpimy, i odpoczniemy, i się troszkę ochłodzi :). Trzymajmy kciuki :))
BTW: Jak będziemy siedzieć w domu/w biurze to se też wiać może ile chce ^^
| 20:43 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Marecki - dziękuję :) Żółwie kiedyś były bardziej u mnie masowe, bo pod nosem. Ale nasi obrońcy polskości je zamknęli w jakimś getcie dla gadów, więc został ten jeden. Trzeba o niego dbać :)

Kolzwer - no mi też się nudził nie będzie :) Rzepak już prawie do wycięcia, a szkoda. W tym roku nawet specjalnie nie śmierdzi. A na taki wiatr nie ma mocnych :)
| 10:09 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Ekstra sesja z żołwiem, taki lokator mokradeł jak dla mnie nigdy się nie znudzi :) Rzepak też bujny, u mnie w wielu miejscach jeszcze jest zielony, a w początkowej fazie kwitnie na polach wyżej położonych terenów. Z tym wiatrem potwierdzam, jakiś inteligentnie ustawiany, cały czas wersja wmordewind :))
| 08:22 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Świetne zdjęcia wodnych mieszkańców, zwłaszcza żaby z "policzkami". Żólw to lokals więc już tak nie grzeje :)
| 21:58 środa, 11 maja 2022 | linkuj Czyli, lekko po skandynawsku, Gustafson :)
| 21:42 środa, 11 maja 2022 | linkuj Jak się wybiorę, to pozdrowię :)
Żółw Gustaw (od wsi Gucin, w pobliżu której został znaleziony) zwany dalej Stefanem (na cześć poprzedniego żółwia koleżanki, Stefana) :)
| 20:38 środa, 11 maja 2022 | linkuj Pamiętam tę Twoją bohaterską akcję ratowniczą :) Pozdrów żółwia i koleżankę :)
| 19:28 środa, 11 maja 2022 | linkuj Ech, muszę wreszcie odwiedzić mojego żółwia znalezionego w lesie, co zamieszkał pod Skierniewicami. Przy okazji odwiedzę też koleżankę, skoro żółw właśnie u niej mieszka ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wowac