PBS był padł :/

Wtorek, 10 maja 2022 · dodano: 10.05.2022 | Komentarze 8

Kolejny wyjazd przepracowy na zasadzie "odbębnić" za mną :)

Dzisiaj trasa ponownie wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Straołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Szczytniki - Koninko - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem do pracy.

Przygód brak, więc pisać nie ma za bardzo o czym. Jedyną cenną informacją dla kręcących w okolicach Poznania może być to, że mimo zamkniętej i remontowanej drogi Kamionki - Szczytniki, pozostawiono możliwość przejazdu rowerom i przejścia pieszym. Bałem się wcześniej sprawdzać, ale dzisiaj poczułem odwagę, dzięki czemu mogę podzielić się tą cenną dla losów świata wiadomością :)

Padł PBS (oby tylko na chwilę), więc zdjęcia dodaję w sposób klasyczny, czyli umiarkowanie, bo limit :/

Tutaj rzepakowy dojazd do Poznania od strony Koninka.
Rzeapkowa droga przy granicach poznańskiego Sypniewa
Tutaj zabawa: gdzie sarenka? :)
Gdzieśtu się schowała sarenka :)
A kuku!
A kuku, jestem! :)
Jeszcze ujęcia przy balotach.
Sarenka przy balotach
Zamyślona sarenka
Więcej na razie nie dodaję, mam nadzieję, że PBS się szybko ogarnie, bo będzie kiepsko. Aktualnie zniknęły z tego co widzę foty z wpisów archiwalnych... :/

EDIT: BPS już działa, więc zdjęcia uzupełnione.
Przy powalonym drzewie na Dębinie

| 20:44 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj No patrz, a ja o tym nie pomyślałem, tylko wklejałem "na pałę" :)
| 10:01 czwartek, 12 maja 2022 | linkuj Pierwsze zdjęcie to dobry prolog do kolejnych ujeć :)
| 20:48 środa, 11 maja 2022 | linkuj Lapec - masz rację, ten podjazd obok Sadów jest również upierdliwy. Bo choć same kręcenie pod górę uwielbiam, to płyty jednak mniej :) A w Koninku jest asfalt i szutrowe pobocze, takie idealne do wyprzedzania i mijanki z rowerzystą na gazetę. Pamiętam, pisałeś, a ja też wszystkie mapki z Endo straciłem, eh :/

Marecki - tak, działa, więc wkleiłem prawilnie fotki :) No tak, zające mają teraz zdecydowanie lżejsze życie, sarenki tylko częściowo :)

Huann - życzę gnojom, którzy podjęli "biznesową decyzję" o zamianie Endo w jakieś płatne coś (w sumie już nawet nie pamiętam jak to się nazywa), spektakularnego bankructwa. Jest Strava, ale jakoś nie mam do niej serca. No i BS, oby żył długo, długo nam :)
| 19:26 środa, 11 maja 2022 | linkuj Mi do dziś szkoda Endo: tak ładnie żarło - i naraz zdechło :(
| 08:09 środa, 11 maja 2022 | linkuj Spokojnie już działa.. Pomyśleć że niedawno z pól widzieliśmy zajace, teraz i sarenki się chowają. Ładnie zieleń wystrzeliła..
| 07:01 środa, 11 maja 2022 | linkuj Musiałem sprawdzić te Koninko. Kiedyś mi się taki plener kojarzył z podjazdem po takich starych płytach, ale to nie było tu (ul. Malarska), ino kajś koło Kiekrza. Też se sprawdziłem => to była ul. Sadowa ... w kierunku Sadów :D. Dobrze że tych podjazdów nie macie za dużo :))

Kiedyś też tam Ci pisałem że kolega (Devilek) też stracił fotki archiwalne, bo mu jakąś stronę zamknęli ;/. O moich mapkach z Endo nie wspomnę ;//. Oby to była ino chwilowa awaria!
| 21:35 wtorek, 10 maja 2022 | linkuj Ja też :/
| 21:30 wtorek, 10 maja 2022 | linkuj Faktycznie, padnięte - szaro to widzę! :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie