Ziewając

Poniedziałek, 9 maja 2022 · dodano: 09.05.2022 | Komentarze 6

No, cholera, nie wyspałem się. Najpierw Kropa zafundowała mi pobudkę o czwartej (!) rano (czasem tak lubi), a gdy chciałem dospać to debilny system, na którym częściowo będę pracował od tego miesiąca, postanowił wysłać mi loginy i hasła smsem o... 6:45. Brawo. Już go nienawidzę :)

W drogę ruszyłem więc ziewając. Jedyne co mnie budziło to wiatr, który niestety po kilku dniach uspokojenia znów zaczął pokazywać swój paskudny ryj, wiejąc nie tylko solidnie, ale i ciągle w pysk.

Trasa ponownie wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Gądki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Las Dębiński - dom. A potem dojazd do pracy.

Czasu na fotki miałem mało, więc tylko kilka. Windows z dołu...
Windowsowe parkowanko :)
...Dębina...
Rowerowy spokój na Dębinie
...duże drzewa i małe żurawie...
Duże drzewa i małe żurawie
Żurawia pikseloza :)
...bażant, który nie chciał współpracować...
Bażant w trawie - tym razem nie chciał współpracować
...oraz Zenair CH-601 Zodiac, czyli uśmiechnięty Amerykanin nad Poznaniem. Taki jestem mądry, bo wyszukałem w necie po napisach na skrzydle :)
Zenair CH-601 Zodiac, czyli uśmiechnięty Amerykanin nad Poznaniem

| 20:40 środa, 11 maja 2022 | linkuj Ani jedno, ani drugie nie jest normalne. Zdecydowanie :) Ale wiem, że czasem nie ma wyjścia :)
| 06:31 środa, 11 maja 2022 | linkuj Wstawanie o czwartej to nieludzka rzecz!! O 05:15 już całkiem normalna :))
| 20:29 wtorek, 10 maja 2022 | linkuj Aż na takie bohaterstwo nie jestem jeszcze gotowy. Jednak jakieś tam uzależnienie od telefonu jest :)
| 22:01 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj Ja od dawna mam już patent na wszelkie sms-y, połączenia i powiadomienia - jak śpię po nocce, albo przed pierwszą zmianą telefon jest wyłączony, a żywotności samego telefonu też to dobrze robi. Niestety ten patent też nie gwarantuje wyspania :)
| 20:59 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj Tutaj też wchodzi w grę siadanie, ale w innym celu :) Trzeba się ubrać, zejść, poczekać aż potrzebom stanie się zadość, wejść... No za dużo jak na czwartą w nocy :)
| 19:31 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj Mnie często budzi Tobik: siada w nocy i duma, a ja wraz z nim dumam - nad czym tu dumać?...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad