Rzepakoszarak

Piątek, 6 maja 2022 · dodano: 06.05.2022 | Komentarze 6

Wyspałem się dzisiaj. Święto. Każde wolne zresztą to święto :)

Wyjazd koło jedenastej, z założeniem jednym: nie pędzić. Udało się :)

Trasa północno-zachodnia: Poznań - Plewiska - Skórzewo - Wysogotowo - Batorowo - Lusowo - Lusówko - Sierosław - Zakrzewo - Dąbrowa - Wysogotowo - Skórzewo - Plewiska - Poznań.

Na początek ujęcie z góry wyjazdu na południe z Poznania, czyli ulica Głogowska. To tam na mnie co weekend trąbią troglodyci, którzy nie odróżniają drogi szybkiego ruchu od wojewódzkiej. Uwielbiam te emocje :)
Ulica Głogowska w Poznaniu, wyjazd na południe
A tu kawałek wcześniej, czyli poznańskie Świerczewo, ulica Leszczyńska. W końcu zielona.
Zielona ulica Leszczyńśka w Poznaniu
Oczywiście nie mogłem nie zatrzymać się nad Jeziorem Lusowskim. Uchwyciłem między innymi łódkę "Żabcia" :)
Rower i błękity
Jezioro Lusowskie w słońcu
Łódka
Młody człowiek i jezioro
Ulubione miejsce nad Jeziorem Lusowskim
A na odcinku Lusowo - Lusówko...
Droga do Lusówka
...uchwyciłem szaraka w rzepaku. Ładnie pozował, muszę mu przyznać :)
Landszaft: rzepak, łąka i zając :)
Odpoczywający szarak
Jeszcze szpak na drucie...
Szpak na drucie
...oraz Ryanair nad głową.
Ryanair nad głową
BS-a przejrzę późnym wieczorem albo jutro, bo w planach dalszy ciąg nadrabiania zaległości towarzyskich.

| 21:26 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj Jedna i druga droga fajna, tylko że na tej drugiej nawet frustraci drogowi muszą się ogarnąć :)
| 07:41 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj Zajcev zdecydowanie na olewce, a Głogowską bym pogardził :P. Droga do Lusówka o wiele ładniejsza :)))
| 22:50 piątek, 6 maja 2022 | linkuj Eliza - ależ on prawie zasypiał... :) Na szczęście mam już na tyle doświadczenia w podejściu do zwierzaków, że ukryłem się w trawie, co co prawda wpłynęło na jakość kadru, ale jakoś pozwoliło uchwycić uszatka zanim uciekł :)

Huann - oj tak i oj tak :)

Kolzwer - dziękuję :) A moje ulubione podpoznańskie jezioro właśnie kusi dzięki tej dawce spokoju...
| 20:58 piątek, 6 maja 2022 | linkuj Przyjemne te kadry nad wodą, taka cisza i spokój :) Ekstra ujęcia z szarakiem!
| 19:13 piątek, 6 maja 2022 | linkuj Cieszy szarak w rzepaku - i brak drogowych buraków :)
eliza
| 18:24 piątek, 6 maja 2022 | linkuj szarak chyba nie nawykły do pozowania, bo widać że w lekkim stresie:)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa konag