Portowanie

Czwartek, 5 maja 2022 · dodano: 05.05.2022 | Komentarze 5

Dzisiaj czasu na zatrzymywanie się i focenie nie było, bo lekko zaspałem :) Wpis więc krótki.

Wyjazd lekko przed dziewiątą, a trasa wschodnia, lecz tym razem w wersji w tę i z powrotem: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Marlewo - Czapury - Wiórek - Sasinowo - Rogalinek - Rogalin - Świątniki - Radzewice, a tam nastąpiła nawrotka.

O wcince w Rogalinie nawet nie chcę wspominać. Bałem się, że już tam skonstruowano jakąś nową śmieszkę, ale to chyba dopiero w planach. Bo że jej nie będzie się nie łudzę :/

Radzewice ostatnio były "rozłożone" po wichurach, tym razem jednak wszystko już stało na swoim miejscu. Szkoda tylko, że ptactwa zabrakło.
W Radzewicach znów słonecznie
Łódka wróciła na swoje miejsce, Port Radzewice
Jedynie bociek się trafił, ale to kawałek dalej, w Świątnikach.
Widzę cię, człowiek!
Jeszcze spojrzenie na WPN i Wartę z wysokości Wiórka...
Nad Wartą w Wiórku
...i do domu, a potem do pracy, oczywiście po wybieganiu psa.

Na deser rusałka pawik. W sumie bardziej by przez nazwę pasowała do majówki, ale lepiej późno niż wcale :)
Rusałak pawik w pełnym blasku
No i jeszcze wczorajszy sierp księżyca.