Rutynowo

Środa, 4 maja 2022 · dodano: 04.05.2022 | Komentarze 12

Majówkę miałem w kratkę, więc praktycznie nie wypocząłem. Dzięki temu jednak powrót do regularnego tygodnia pracy okazał się ciut łatwiejszy niż po dłuższym wolnym. Tak się pocieszam :)

Dzisiaj wyjazd oczywiście poranny, znów w klimacie niedospania. Życie.

Wiało niby (bo oczywiście to tylko teoria) ze wschodu, tam więc się udałem. Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Robakowo - Gądki - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Babki - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem dojazd do pracy, ale już Czarnuchem, po ogarnięciu się.

Mój ulubiony widoczek z poznańskiego Sypniewa:
Zielono-rzepakowe fale z poznańskiego Sypniewa
A tu kawałek dalej rzepakowa granica Poznania:
Rzepakowa granica Poznania :)
W Borówcu dałem po hamulcach na widok myjni dla... psów :) Fajna sprawa, choć niespecjalnie tania - 10 złotych za 5 minut. I trzeba umyć po sobie wannę. Pomysł zacny.
Myjnia dla... psa :)
Ze zwierzakami skromnie. Jedynie żurawie kontenerowe z oddali :)
Żurawie kontenerowe :)
Przed pracą jeszcze wybieganie Kropy na Dębinie. Pies uwielbia wąchać kwiatki i krzaczki :)
Taki to pies, co wącha krzaczki i kwiatki :)
Bestia z kijem leci przez Dębinę :)
No i jeszcze "zaległy" rudzik, też z Dębiny.
Pozujący raniuszek

| 21:31 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj No wiem, wiem :) To musi być wyzwanie. Ja bym jednak zapłacił 10 zeta, gdybym miał pod domem :)
| 06:54 poniedziałek, 9 maja 2022 | linkuj Gocha też nie ma wanny, a psa wiesz jakiego malutkiego ma :PPP
| 22:45 piątek, 6 maja 2022 | linkuj Sypniewo łamie przede wszystkim płaskość Poznania :)

Jak nie masz wanny, to nie robisz. Lub nie chcesz jej czyścić :)
| 08:38 piątek, 6 maja 2022 | linkuj Sypniewo zakrzywia (czaso)przestrzeń :D

Czy ja wiem czy zacny?:>. Robisz to samo co w domu, ino za dziesięć zeta - nie widzę interesu w tym :P
| 20:41 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj Nie dziwię się :) Jak chcesz zobaczyć na żywo, to gotuj hamulce w Borówcu ;)
| 15:26 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj Przeglądając ten wpis też dałem po hamulcach (rolką w myszce) przy myjni dla psa :)
| 20:36 środa, 4 maja 2022 | linkuj Marecki - dzięki, już oczywiście poprawiłem :) Zieleń w końcu jest taka, jaka być powinna - świeża i pachnąca :)

Meteor - też o tym myślałem, dlatego zajrzałem do wnętrza. Tam na szczęście jednak bardziej jak łazience :)

Kolzwer - Kropa ma zgodę tylko na krótkie kijkowanie ze względu na gardło, ale jak korzysta to pełną gębą :) Ja na przykład mam tylko prysznic, więc akurat myjnia-wanna byłaby całkiem przydatna, tylko mi do niej nie po drodze :)

Grigor - dzięki, był wyjątkowo spokojny, więc się udało :) A te żurawie w sumie też wiejskie :)

Huann - dodam, że Kropa też lubi kąpiel :)
| 20:11 środa, 4 maja 2022 | linkuj Myjnia dla psa - genialna :) Kropa w żywiole!
| 19:20 środa, 4 maja 2022 | linkuj Miejskie żurawie równie piękne jak te wiejskie. Ale zdjęcie rudzika profesjonalne strzeliłeś brawo!
| 18:41 środa, 4 maja 2022 | linkuj O jak już tam bujnie zielono na Dębinie, Kropa nadal w kijkowej formie :) Jak by było taniej w tej myjni i tak wolał bym kąpać czworonogi w swojej wannie, zawsze to też mniejszy stres dla psiaka, bo miejsce jest znane.
| 17:53 środa, 4 maja 2022 | linkuj Zwizualizowałem sobie automatyczną myjnię dla psa, jak wciąga go między wielkie szczoty, jak jest wyzymany, suszony jakąś wichurą... ;-)
| 17:39 środa, 4 maja 2022 | linkuj Gratki za rudzika (ps na photobikesstats oznaczyłeś go jako raniuszka :))
Patrzę na zieleń i chyba mamy podobnie jeśli chodzi o wegetację..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mjree