Ciężkawosłoneczność

Czwartek, 10 marca 2022 · dodano: 10.03.2022 | Komentarze 9

Dzisiaj Ławrow stwierdził, że Rosja nie zaatakowała Ukrainy i nie zamierza atakować innych krajów. Aha.

Jeśli chodzi o sprawy rowerowe, to pojęcie "to skomplikowane" pasuje idealnie. Bowiem za oknem cieszyło piękne słońce, ale tylko do momentu, gdy się wyściubiło nos na zewnątrz. Tam bowiem straszyło zimno (znów w nocy pojawił się przymrozek) oraz przejmujący wschodni wiatr. Postanowiłem więc się nie stresować i do jazdy wybrać Czarnucha - średnia na nim jest prawie kompletnie nieistotna, a do tego łatwiej się nim walczy z objazdami, których ostatnio zakwitło jak grzybów po deszczu.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem, po ogarnięciu się, do pracy, tym samym środkiem lokomocji.
Przy Windowsie XP, tym razem z daleka :)
Na kładce nad S11
W Babkach spotkałem konika, ale nie chciałem przeszkadzać mu w konsumpcji, więc tylko krótkie głaskanko po chrapach wpadło.
Konik z Babek
Małe głaskanko
Sarenki dzisiaj tylko z oddali.
Domek z widokiem na sarenki
Za to przy zalewie w Szczodrzykowie...
Zalane pola w Szczodrzykowie
...w końcu coś się dzieje. Wodne ptactwo zaczęło się zbierać. Między innymi gęgawy...
Gęgawy na wodzie
...łyski...
Łyski i kaczucha
Łyska schowana w trzcinach
Profilowe zdjęcie łyski
...czy perkozy.
Parka perkozów
Perkoz-samiec
A na polach niezawodne żurawie.
Parka żurawi w słońcu
Marsz żurawi
Żuraw w wersji solo
Wizualnie spoko dzionek. Choć nie powiem, zmarzłem, mimo że w pewnym momencie temperatura wzrosła do aż trzech stopni.

| 21:30 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Na szczęście nie wszyscy Rosjanie są tacy, ale tych porządnych jest za mało. Lub są naładowani propagandą. Niestety :/

Dawaj foty tego czegoś podobnego :)
| 10:47 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Ruskie to sa k... Jednak
Syrenki calkien blisko przy budynkach sie wyleguja
U mnie cos podobnego plywa do tych perkozow
| 22:03 piątek, 11 marca 2022 | linkuj SlaBo - hehe, dobry motyw :) Jako przeciwnik śmieszek mam dodatkowy argument, że poza miastami to samo zło :)

Lapec - istniały... Już zapomniałem jak to bez nich :) Koń jest Einsteinem przy Ławrowie :)

Kolzwer - dziękuję :)

Marecki - dzięki :) Ten wiatr faktycznie dziś wciąż masakrował, brr :/
| 09:13 piątek, 11 marca 2022 | linkuj Fatalny ten wiatr (dziś wieje jeszcze mocniej). Ładne słoneczne przyrodnicze sesje..
| 06:55 piątek, 11 marca 2022 | linkuj Ptasia sesja foto wyszła znakomicie! :)
| 06:33 piątek, 11 marca 2022 | linkuj To istnieją takie noce, kiedy nie ma przymrozku?? :O :DDDD.

ławrow (xD), raczej Dzbanov => głupoty (nie obrażając) że koń by się uśmiał ...
SlaBo
| 23:41 czwartek, 10 marca 2022 | linkuj Tradycyjnie przyjemne zdjęcia. A ponieważ wyrażałeś tęsknotę za sąsiedztwem łosi, to podzielę się filmowym łosiowo-rowerowym spamem, który mi się dziś nawinął z popularnego kanału.
| 21:35 czwartek, 10 marca 2022 | linkuj Oby! :)
| 19:02 czwartek, 10 marca 2022 | linkuj Rzeczywistość na fotkach piękna i oby tak było zawsze nie tylko na zdjęciach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakr