Nudno

Wtorek, 8 marca 2022 · dodano: 08.03.2022 | Komentarze 18

Trzynasty dzień wojny. Dzisiaj mordercy od Putina próbowali wejść do Mariupola... korytarzem humanitarnym. A ta swołocz w miastach, które już zbombardowali, zachowują się jak Armia Czerwona w swoim najgorszym wydaniu. Część Rosjan próbuje protestować, ale za to do pierdla idzie się z automatu.

Tymczasem tu słońce i spokój. Kontrast straszny.

Trasa dzisiaj zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Nic się nie wydarzyło. Było wręcz nudno. Życzę tego samego ludziom na wschodzie.

Odwiedziłem "swoją" niebieską ambonę w Lisówkach. Na szczęście znów nie było w niej żadnego mordercy.
Widok na pola w Lisówkach
Ambona z Lisówek
Niebieska ambona, znów na szczęście bez jakiejś mendy w środku
Okienko ambony
Początek WPN-u w Lisówkach
Niestety zwierzaków brak. Tylko jeden samotny myszołów wysoko na niebie.
Myszołów wysoko na niebie
Za Plewiskami znajome sarenki.
Zacienione stadko saren
Koziołki dwa
Sarenki pod słupem
Tyle. Aha, jeszcze Dębina :)
Poznańska Dębina nabiera barw

| 21:35 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Polecam się :)
| 10:58 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Noooo kontrastowo dzis az oczy bolą hehhehehe
| 21:56 piątek, 11 marca 2022 | linkuj Dokładnie tak jak piszesz :)
SlaBo
| 23:38 czwartek, 10 marca 2022 | linkuj Z ambony strzelać się powinno! Aż się prosi! Strzelać, oczywiście, z aparatu fotograficznego.
| 21:40 czwartek, 10 marca 2022 | linkuj Dzięki :)

Niestety, w głowie zawsze siedzi ta wojna. Tym bardziej, że TOK FM wciąż w uszach.
| 07:58 czwartek, 10 marca 2022 | linkuj Wygląda niestety na to, że konflikt szybko się nie skończy, pewnie miną tak kolejne tygodnie. Przy takich widokach chociaż na chwilę można przestać myśleć o zbrodniach za wschodnią granicą, foty świetne.
| 21:43 środa, 9 marca 2022 | linkuj Huann - oby. Ani nie wybuchowo...

Marecki - Putin niestety wiedział, co robi, gdy ściągał na te "manewry" gówniarzy z rosyjskiego głębokiego zadupia. Tanie mięso armatnie zachowuje się adekwatnie do potencjału.
| 21:16 środa, 9 marca 2022 | linkuj onuce niczym sie nie różnią od Armii Czerwonej, wyplenić, zajebać..
| 23:31 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Dobrej! I żeby to się wszystko skończyło migiem, a nie migami...
| 23:07 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj No niestety... :/ Aż, kurde, się chciało wierzyć aktualnym jeszcze Niemcom, że kasa zapewnia (s)pokój...

Dobranoc!
| 23:01 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Wtedy Ententa była tyle warta, co Państwa Centralne. Wszystko to były imperia większe lub mniejsze i ich geopolityka. Z tym, że Rosji to zostało do dziś - w dodatku wraz z metodami osiągania swych celów rodem sprzed stu lat.
| 22:56 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Tylko że wtedy Rosja była w Entencie... Aż dziw bierze.
| 22:52 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Zwłaszcza, że nazwa ta pochodzi od faktu, że podczas I wojny światowej na tej właśnie górce znajdował się punkt obserwacyjny rosyjskiej armii.
| 22:34 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj No tak :)
| 22:26 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Wolę Ruskie Doły, Ruska Góra to inaczej wierchuszka ;)
| 22:10 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Bitels - staram się wybierać przewidywalne miejsca... Polecam :)

Huann - Ruska Góra jest ok, Ruskie górą już zdecydowanie nie :)
| 21:55 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Ja dziś znów nazbierałem pieszkom kilosów dla Ukrainy. W ramach półmaratonu odwiedziłem sześć leśnych górek. Siódmą, o nazwie Ruska Góra - zignorowałem. Przypadek? Nie sądzę ;)
| 20:25 wtorek, 8 marca 2022 | linkuj Chociaż u Ciebie na zdjęciach normalność.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wykow