Szarower

Niedziela, 6 marca 2022 · dodano: 06.03.2022 | Komentarze 11

Na Ukrainie kolejny korytarz życia ostrzelany. Brak słów.

Rowerowo dzisiaj na szaro. Słońce gdzieś znikło, zrobiło się dość chłodno, ale oczywiście bywało już gorzej, więc nie ma na co narzekać.

A, nie wiało mocno, o dziwo. Szkoda, że nie najwyższa temperatura zrobiła swoje.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Generalnie nuuuudy :)
Bagienko w Trzcielinie wciąż lekko zmrożone
Szaro w moim stałym punkcie
W Trzcielinie widziałem kotka. Ale z daleka i nie była to Trzcinka :( Były za to inne zwierzaki, lecz wszystkie cholernie daleko, do tego szarość nie pozwalała mi się rozwinąć :)
Myszołów na tle wieży kościoła w Konarzewie
Myszołów daleko na czubku drzewa
Żurawie i sarenki koło zabudowań
Niewyraźne sarenki
W zamian więc dzięcioł z jednego z ostatnich wypadów na Dębinę.
Dzięcioł duży atakuje karmnik :)

| 21:38 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Też jest to dla mnie zagadka. Tym bardziej, że wiało :)
| 11:06 niedziela, 13 marca 2022 | linkuj Jak ten ptaszor ustał na tych galeziach.to ja nie wien
| 22:07 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Lapec - oj, metal grają wszyscy: znam wiele zacnych zespołów z Brazylii, Rosji, Białorusi, Włoch, Hiszpanii, Japonii, a nawet Tunezji :) No i Polska, ten niby katolicki kraj, który ma co najmniej dwa kultowe na cały świat blackmetalowe zespoły - Behemotha i Vadera :)

Marecki - gdybym odpuścił, to bym się pewnie pochorował :) Ale paskudnie było, oj tak.
| 15:40 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Fatalna ta niedziela, szaro i zimno.. ja odpuściłem..
| 11:02 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Muzyka metalowa czy symfoniczo-metalowa to mi się jakoś ze Skandynawią kojarzy :). No ale prawda - niech se rywalizują na tym polu. Na basy czy inne takie :))
| 00:41 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Pani dzięciołowa uratowała chyba cały ten wpis, bo zerkając na inne foty łapałem za żyletkę :)
| 00:33 poniedziałek, 7 marca 2022 | linkuj Szaro i ponuro dziś, dzięcioł, albo chyba pani dzięciołowa uratowała sytuację ;)
| 23:45 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj Znam :) O i oj, tego jest wiele :)

Na przykład Nokturnal Mortum. Świetna metalowa muza, niestety swego czasu związana z NSBM (nacjonalistami ze sceny metalowej). W sumie ciekawe czy poszli na front:

Ukraińska i rosyjska muzyka metalowa rządzi. Szkoda, że nie mogli na tym polu dojść do porozumienia...
| 22:35 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj :) No to na pohybel sami_wiemy_komu trochę ukrapunkfolku
| 22:18 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj Na szczęście na drogach wyjątkowo nie spotkałem żadnego cioła :)
| 19:59 niedziela, 6 marca 2022 | linkuj Czyli wyszedł Dzień-Dzień-Cioła ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oswia