Eee... zima?

Czwartek, 3 marca 2022 · dodano: 03.03.2022 | Komentarze 13

Z wojennych newsów - Międzynarodowy Trybunał Karny ogłosił śledztwo dotyczące możliwych zbrodni wojennych przez Putina i podległych mu gnoi. Z całego serca życzę, żeby miał okazję przed takowym stanąć. A potem strzelić sobie w łeb.

Rowerowo było dziwnie. Rano słońce, ja radośnie wyruszyłem szosą, w ładnej aurze przejechałem sobie z Poznania przez Plewiska, Skórzewo, Wysogotowo i Batorowo do Lusowa, gdzie nagle wiatr zmienił kierunek na wschodni, pojawiła się mgła i... zaczął padać śnieg. A może bardziej śnieżek. Ale mimo wszystko.

Nie powiem, lekko straciłem werwę i już bardzo ostrożnie wróciłem przez Lusówko, Sierosław, Zakrzewo, Dąbrowę, Wysogotowo, Skórzewo i Plewiska do Poznania,

Miały być słoneczne foty, a jest paskud.
Rowery dwa
Znienacka zaskoczył mnie.... śnieg
Mgła zaległa nad Jeziorem Lusowskim
Mglisty klimat nad Lusowskim
A tu dowód, że marcowi się chyba coś pokiełbasiło. Przecież była już wiosna!
Minus dwa... Cholera, a już była wiosna...
Na Jeziorze Lusowskim sporo gęgaw, do tego chodzących po lodzie.
Gęsi gęgawy spacerujące po lodzie
Czuwająca oraz śpiąca gęgawa
Półtorej gęgawy :)
No i jeszcze sarenki się trafiły w tej szarudze.
Stadko saren zza Plewisk
Każdy zajęty czymś innym
Zaniepokojony koziołek
Na Dębinę wróciła zima.
Na Dębinie znów zima...
Do pracy rowerem, ale tylko w jedną stronę - pogoda ma być znów paskudna, więc postanowiłem oddać szosę na serwis. Z terminami już gorzej, więc odbiorę go najwcześniej jutro. Sporo jest tam do zrobienia, jak to w moim przypadku bywa.

| 22:09 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Ta szaruga mnie mega zmęczyła mentalnie.

Jak robić znaki na śmieszkach, to na maksa :)
| 15:58 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Ten znak roweru jakis wielkiii
| 15:57 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Ale szaruga brrrr
Mam nadzieje ze go wysledza i zrobią co mają zrobic
| 22:09 piątek, 4 marca 2022 | linkuj Komplet faktycznie jest. Zdecydowanie doświadczyłem go tej zimy :)

Na szczęście części kupowałem przez ostatni rok, więc zabolało mniej :)

Ciepełko na poziomie minus dwa jest spoko, szczególnie gdy dziś wieczorem podczas powrotu z pracy uświadomiłem sobie, że zapomniałem jednej rękawiczki :)
| 07:06 piątek, 4 marca 2022 | linkuj Jest zima, to musi być ... yyy śnieg :PPP. Już masz komplet :D

Serwis mhmmm? Cieszą nowości, martwi rachunek :D

BTW: faktycznie, zazdro ciepełka heh :DD.
| 22:47 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Huann - no to mamy komplet :)

Kolzwer - jak to do wieczora słonecznie? Niesprawiedliwość oczywista :) Dzięki!
| 22:37 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj U mnie do wieczora słonecznie, szkoda, że nie miałem czasu na rower, ale i tak czuć było chłód. Ekstra zwierzyniec ;)
| 22:22 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Jest zima - to musi być zimno! :D
| 21:59 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Marecki - czyli u mnie dokładnie odwrotnie: obudziło mnie słońce, a nagle zapanowała szarość. Marzec jak widać nie będzie lekkim miesiącem. Już się przyzwyczaiłem chyba :) Dzięki!

Meteor - lodu to ja nie miałem, ale śnieżek mnie lekko zestresował przy oponkach 23c :) W dialogu brakuje mi tylko tekstu: "jest zima, to musi być zimno" :)

Huann - zazdro, że tak długo :) U mnie koło dziesiątej zaczęło się zastanawianie, czy tylną lampkę mam naładowaną. No wiało :/

Bitels - grunt to zbieżne relacje :) A ta białość też mnie zdecydowanie nie ucieszyła...
| 19:22 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Paskudna ta białość na polach.
Jak pisał Huann, dziś mniej więcej do południa było ok. Potem wszystko się pokiełbasiło :(
| 19:17 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj A u nas z kolei do 13.00 było słoneczko, ale nim się wybrałem - to też wszystko poszarzało. No i wiało - wprost znad Morza Barentsa czy coś. Brr.
| 19:06 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj U mnie dopiero w nocy lub jutro zapowiadają opady. Póki co bywa rano biało, ale od szronu, który potem w słońcu topniał. No i lód jest.

- Ej, stary. Jak mówiłam o wymarzonym gniazdku, to miałam na myśli coś bardziej przytulnego, a tu zimno w kuper.
- Nie gęgaj, wysiaduj. Ładnie jest.
| 18:50 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Miałem dokładnie tą samą szarość w ciągu dnia, z tym że ja dziś nie pracując, mogłem wyjechać kiedy już się rozpogodziło. No cóż, to wciąż ledwie początek marca. Jeszcze możemy mieć kilka tygodni srogiej zimy jak natura będzie złośliwa. Ale czuje że że parę dni pomrozi i po weekendzie będzie cieplej. ładne gęgawy..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc