Stadnie

Środa, 2 marca 2022 · dodano: 02.03.2022 | Komentarze 13

Tydzień wojny minął. Przerażające to, tym bardziej, iż mam wrażenie, że jakby się już lekko opatrzyła. A pocieszające - że barbarzyńcom mało co wychodzi. Prócz oczywiście mordowania cywilów :/

Rowerowo nawet ujdzie. Pogodnie, wiatr się chwilowo uspokoił, ja niestety nie poszalałem, bo napęd ma aktualnie czynnik stresujący - boję się mocniej tąpnąć, żeby nie skończyć na ramie, co może być nie tylko bolesne, ale i wręcz zabójcze. Wiadomo o co chodzi :)

Trasa dokładnie taka, jak w poprzedni czwartek, gdy rozpoczął się atak: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Mój las szczęśliwie jeszcze częściowo stoi.
Głębia lasu
Parkowanie terenowe
Słonecznie w ulubionym lesie
W Żabnie trafiło mi się - jedno obok drugiego - stadko saren i stadko żurawi. Albo odwrotnie :) Trochę się za nimi nalatałem, bo były dość daleko, ale dzięki temu COŚ widać.
Sarenki z Żabna
Spore pole żurawi
Odpoczywające sarenki i żurawie
Sarenki obserwują zarówno mnie, jak i żurawie
Sarenki mają mnie w tyle. Żurawie również :)
Ćwiczenia przy żurawiu :)
Każdy gatunek robi swoje
Kawałek dalej - myszołów. Miałem całą sekundę zanim odleciał.
Myszołów na balotach
No i stały punkt na granicy Baranowa i Krajkowa, wciąż zalany. Ale dzisiaj obrodziło w czaplę - całą jedną :) Do tego z brzuszkiem. Zima zrobiła swoje.
Zalane pola w okolicach Krajkowa
Czapla mnie obserwuje
Czapla z małym brzuszkiem. Pewnie po zimie :)
Dojazd do pracy Czarnuchem.

| 22:07 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Ten las jest moim ulubionym do zdjęć. Oczywiście poza Dębiną :)

Temat zwykłych Rosjan jest warty osobnego wpisu. Pewnie go popełnię w najbliższym czasie.
| 16:08 sobota, 5 marca 2022 | linkuj Fajny klimat w tym lesie ze słońcem
Najgorsze jest to ze ludnosc rosyjska nawet nie wieży w prawdziwe zdjecia, ze pu ti n wie.co robi itp jpdl zo za jazda. A za mowienie o wpjnie 15 lat paki. Rece opadaja
Stalinowo whuj.tam mają
| 22:02 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Lapec - ja tam nie rozumiem :) Leśne życzenia i ode mnie!

Meteor - tak myślałem :)

Kolzwer - dzięki wielkie :)
| 21:58 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Ten klimat lasu z lekką mgiełką bezcenny, spotkania na polach bardzo udane zdjęciowo ;)
| 07:27 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Owszem, daniele :-)
| 07:20 czwartek, 3 marca 2022 | linkuj Czapla zdecydowanie bez formy - rozumie ją w pełni :)

Lasowi przynajmniej jeszcze stu lat życzę :))
| 22:38 środa, 2 marca 2022 | linkuj To nie jest rejon muflonów :) One są na zachodzie, na południu więcej jest ptactwa. A na wschodzie lasów.

Czekam na relację, stawiam na daniele :)
| 22:26 środa, 2 marca 2022 | linkuj Ładna stadna kumulacja... tylko muflonów tam brakuje ;-) Ale dzisiaj chyba stadny dzień, też miałem fajne spotkanie, ale zdjęcia trafią na bikestatsa dopiero za parę dni.
| 22:12 środa, 2 marca 2022 | linkuj A myślisz, że jak pokonałem te 50 metrów, zanim gałęzie mi się wkręciły w koła? :)

Poza tym regularnie szosą jeżdżę po Dębinie, choć tam już jest niemal szutrowa autostrada.
| 22:09 środa, 2 marca 2022 | linkuj Panie ale nie oszukuj Pan, że jeździsz szosówką po lesie :P

*tak wynika ze zdjęć
| 22:06 środa, 2 marca 2022 | linkuj Eliza - nam, normalnym ludziom, nie. Ale w Białymstoku już kibole atakują uchodźców innych niż biali. Wraca "normalność" :/

Ale - dzięki :) Wyprawy to w sumie mam codziennie, bo wbrew pozorom pod Poznaniem jest wiele do zobaczenia :)
Ale | 22:03 środa, 2 marca 2022 | linkuj Czadowe fotki. Aż pomyślałem, że na wyprawę pojechałeś ;p
eliza
| 20:04 środa, 2 marca 2022 | linkuj nie da sie opatrzyć:(((((

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uwala