Paratriathlon :)

Poniedziałek, 7 lutego 2022 · dodano: 07.02.2022 | Komentarze 8

Znów rano padało, a ja w sumie byłem pewien, że maks tego, co wykręcę, będzie glutem. I prawie było, bo podmuchy oraz nagłe oberwanie chmury w pewnym momencie zaczęły mi wmuszać myśli o powrocie, jednak się nie poddałem.

Wyjazd o dziewiątej, gdy opady się względnie uspokoiły. Nie za zimno, ale oczywiście wietrznie, jak to zresztą ostatnio - łeb urywało aż (nie)milo.

Trasa zachodnia z północnym odchyłem: Poznań -Plewiska - Skórzewo - Wysogotowo - Batorowo - Lusowo - Lusówko - Zakrzewo - Dąbrowa - Skórzewo - Plewiska - Poznań.

Przygód - prócz samej walki z aurą - brak. Tylko w Skórzewie jakaś tępa istota płci żeńskiej wymusiła pierwszeństwo na rondzie, ale przecież żyję w Polsce, więc nie jest to żaden powód do zdziwienia.

Z radością przyjąłem fakt, że "moje" diabelskie drzewo przetrwało ostatnie wichury...
Diabelskie drzewo przetrzymało ostatnie wichury
...w przeciwieństwie do innych w okolicy.Powalone drzewo za Lusowem
Zresztą pomost w Lusowie również jest w kawalkach.
Pochmurnie nad Lusowskim
A taką atrakcję miałem przed Wysogotowem. W grę wchodziło wodowanie albo spacer po trawie - wybrałem to drugie, choć buty zamoczyłem. Normalnie triathlon :)
Zalana droga w Wysogotowie
Ze zwierzakami skromnie. Jedynie żurawie w oddali.
Parka żurawi w oddali
Do pracy wyjątkowo rowerem.

Jeszcze ponowne spojrzenie na parę nurogęsi, które wczoraj widziałem na Dębinie. Udało mi się jakoś wybrać trzy foty, zdecydowanie żałując tego, że było pochmurnie i deszczowo, a nie słonecznie. Byłyby sympatyczne zdjęcia, a tak jest jakościowy bubel. Ale ważne, że jest cokolwiek :)
Zmarznięte nurogęsi z Dębiny
Samiec nurogęsi
Rozczochrana samica nurogęsi

| 21:59 środa, 9 lutego 2022 | linkuj I niech już nie targa, a drzewo nigdy nie upadnie :)

Wodowanie też mi przyszło na myśl, ale przypomniałem sobie, że nie wiem gdzie tam jest największa dziura :)
| 23:38 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Diabelskiego drzewa wiatr nie ma już za bardzo za co targać, więc nie jedną wichurę przetrwa. Ja przy kałuży przed Wysogotowem wybrał bym wariant pierwszy z niewielką prędkością :)
| 21:24 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Lapec - próg pewnie ma myśli samobójcze na myśl o egzystencji w takim miejscu :) Na szczęście ta aleja jest zabytkowa, istnieje szansa, że tak łatwo nie wytną. Oby!

DaruS - dzięki :) Choć ono jest mroczne nawet w słoneczny dzień.
DaruS
| 09:39 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj Idealny aura na ujęcie tego ''diabelskiego'' drzewa :)
| 07:18 wtorek, 8 lutego 2022 | linkuj No właśnie miałem pisać - powódź, ale próg dzielnie próbuje "blokować" rozlewisko wodne :D

Dobrze że drzewo się przewróciło w pole (a nie na drogę), ale i tak wyczuwam realne zagrożenie dla pozostałych widocznych na fotce ...
| 22:07 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Huann - pomysł całkiem dobry, ale boję się, że finansista zajmujący się tematem popytu i podaży nie wyrazi zgody przy takim potencjale nurogęsi w okolicy :)

JPbike - ja tam ją używam jako alternatywę wobec jazdy przez Poznań. Ale zgadzam się, mieszkając tam gdzie Ty też bym omijał ten odcinek, szczególnie przez te cholerne progi :)
| 20:29 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Ja rowerowo trzymam się daleko od tej drogi przed Wysogotowem :)
| 18:41 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj U nas w parkach stoją miejscami kaczkomaty - i zawsze w pobliżu kręcą się jakieś kaczki. Gdyby ustawić nurogęsiomat, to może można by je fizycznie znacząco przyzumować? ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa encic