Szaroszosowość

Piątek, 4 lutego 2022 · dodano: 04.02.2022 | Komentarze 16

Mimo mokrej aury, wybrałem dziś szosę. To, że nie padało mi wystarczyło - wolałem wrócić z mokrym tyłkiem niż walczyć z rozklekotanym napędem w mtb. To jest bardziej kontuzjogenne. Czas pomyśleć o serwisie, tylko kiedy, skoro człowiek albo pracuje, albo kręci? :)

Jazda spokojna, bez szaleństw, zresztą zęby w szosie też się powoli domagają jeść, więc mocniejsze stąpnięcia ograniczam, co widać po średniej.

Trasa ponownie polno-zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Jechało się nawet sympatycznie. Woda była tylko na drogach, nie lało, co prawda wiało, ale miałem to gdzieś. Tylko ta szarzyzna... Ciężko było cokolwiek uchwycić, wpadł jedynie niewyraźny myszołów na płocie w Trzcielinie.
Myszołów na płocie
Znów szaro i ponuro :/
Niedaleko domu natrafiłem na kolejną partyjną propagandę. Znów się okazuje, że wszystkiemu winna jest Unia, gdyby nas nie okupowała to Polska byłaby krajem powszechnego szczęścia. Z grubsza takim, jak Korea Północna. Gdy robiłem to zdjęcie, podeszła pani z pieskiem i powiedziała, że brakuje kilku gwiazdek. Dokładnie ośmiu :) Jednak co Poznań, to Poznań.
Kolejna propaganda partii rządzącej. Jak tak dalej pójdzie, Polexit będzie na wyciagnięcie ręki :/
Po otwarciu drzwi do domu miałem powtórkę z rozrywki - gołąb staje się coraz bardziej cwany, udając sikorkę XXXXL :)
No co, nie wyglądam na sikorkę? :)
Gołąb staje się coraz bardziej cwany :)
Przed pracą (dziś w końcu dojazd rowerem) jeszcze zdążyłem sprawdzić, jak radzi sobie aparat w słabych warunkach. Jest całkiem przyzwoicie. Udało się na szybko uchwycić kowalika...
Kowalik w ogólnej szarzyźnie
...kawkę...
Nieśmiała kawka
...oraz gawrona.
Zaciekawiony gawron

| 22:14 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Lapec - hehe, może nie for Poland, ale przede wszystkim nie fur Deutschland zrobiła polska sędzia :) Serwisy na bank poszły w górę, dlatego warto mieć takie zaufane, ze zniżką dla emerytów... rowerowych :)

Kolzwer - dziękuję! :) Wiem już jedno - karmnik wytrzymuje gołębia. Czekam na orły :)

Meteor - też mam taki zamysł, ale przy takiej zimie, która jest jednym wielkim marcem, ciężko cokolwiek zaplanować :)
| 15:42 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Rozwiązanie jest oczywiste - pojechać do serwisu rowerem, po drodze wykręcając co najmniej gluta ;-) Ale wtedy, gdy prognozy na najbliższe dni będą "szosowe".
| 10:34 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj Świetna seria ujęć!
Gołąb postanowił przetestować wytrzymałość przyssawek karmnika na większą masę :))
| 09:19 poniedziałek, 7 lutego 2022 | linkuj E tam, propaganda :P. Dobrze że skoki (na chwilę) wróciły do TVP, bo od razu nasi lepiej skaczą :). For Poland :D.

Brak czasu jest daremny, ale nic się nie zrobi :). Możemy próbować identyfikować się za emerytów, ale ZUS raczej na to nie pójdzie :)).

BTW: ciekawe jak ceny w serwisach rowerowych pójdą do góry hmmm?
| 21:14 niedziela, 6 lutego 2022 | linkuj Jak na moje jeden z najlepszych patentów. Nieinwazyjny i wszystko widać :)
| 18:25 niedziela, 6 lutego 2022 | linkuj Ostanio widzialem patent z przeźroczystymi domkami dla ptaka . Fajna spraww
| 22:47 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj Przyroda robi swoje, rower robi swoje, słuchanie (często krytyczne) mediów wolnych od rządowej propagandy (choć niestety takich zupełnie obiektywnych nie ma) również. To wszystko da się połączyć :)

Jako politolog z wykształcenia zapodaję sobie co jakiś czas dawkę TVP zmiksowanej z gadzinową prasą - to jest wręcz doznanie na styku socjologii z psychiatrią. O tym kiedyś powstaną doktoraty.
SlaBo
| 22:29 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj Zdecydowanie! Dobrze, że tyle ładnej przyrody dokoła na odstresowanie od kłującej w oczy propagandy.
| 22:18 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj Czyli się rozumiemy :)
SlaBo
| 22:14 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj Ależ ja absolutnie nie próbowałem mówić, że któreś z rzeczonych się wyróżnia. To było nawiązanie do dobrych 8-gwiazdkowych kartoników z dodatkiem.
| 21:39 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj SlaBo - dla mnie jedni i drudzy to jeden... PiS. Tu narodowy socjalizm, tam kretyński nacjonalizm podszyty źle rozumianą wolnością (czytaj: zamordyzmem dla inaczej myślących), tak czy siak-populistyczny syf. Dzięki za ptasią pochwałę, a gołębie są spoko. To nie politycy :)

JPbike - najwyższy czas to zmienić :)
| 20:40 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj Szosówka ... ja nie kręciłem na cienkich oponkach od listopada ... :)
SlaBo
| 09:14 sobota, 5 lutego 2022 | linkuj Co do billboardu: "...i Konfederację". A ptaki fajne, może poza szczurem na karmniku.
| 21:30 piątek, 4 lutego 2022 | linkuj Marecki - dzięki, sam byłem ciekaw, jak będzie myszołów wyglądał na kompie, bo zdjęcie "przerabiałem" na tablecie. Bałem się o ten karmnik, ale przeżył gołębi gwałt :) Faktycznie, kowalik potrafi rządzić, choć na Dębinie i tak pierwszeństwo mają oczywiście dzięcioły - takiego nie ruszysz będąc sikorą :)

Huann - w sumie to moja codzienność :) Tylko po kowalika musiałem podejść na Dębinę, resztę mam pod domem - zimą i jesienią gawron srokę kawką pogania :)
| 20:31 piątek, 4 lutego 2022 | linkuj Ależ dziś "naptane"! :) Ja ostatnio wszędzie widzę tylko kaczki...
| 19:39 piątek, 4 lutego 2022 | linkuj Fajny myszak i nie taki niewyraźny bo detale widać. U mnie gołębie tez bezczelne, tyle tylko że ja mam drewniany karmnik, mocniej wykonany. A i tak wszystkim zarządza kowalik-socjopata

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiet