Glut na minus siedem

Wtorek, 11 stycznia 2022 · dodano: 11.01.2022 | Komentarze 11

Glut kolejny na klatę wzięty.

Nie, nie miałem dzisiaj ochoty na więcej. W kulminacyjnym momencie wyjazdu licznik pokazywał temperaturę minus siedem, a zamarzające stopy skutecznie zlikwidowały wyrzuty sumienia, że tylko krótki dystans. Zresztą tych wyrzutów wcale nie było :)

Wyjazd oczywiście poranny, na zachód, trochę odwrotnie niż zazwyczaj, czyli z Poznania przez Plewiska, Komorniki, Rosnowo, Szreniawę, znów Komorniki, Wiry i Luboń do Poznania.

Sama jazda nawet całkiem spoko, bo nie wiało. Genialna sprawa, szkoda że zdarza się tylko przy srogim mrozie.

Słońce znów dzisiaj rządziło.
Podpoznańskie pola w bieli
Wschodzik przed Rosnowem
Srogo, acz pięknie
Wschód jak zwykle klimatyczny
Jednostronne drzewa za Komornikami
Dowód na to, że upału nie było :)
Minus siedem. Bywało gorzej :)
Przy Szachtach ledwo dogoniłem pana, hmm, żula. Nieźle kręcił z wózeczkiem z tyłu. Zmarnowany talent :)
Pan wózeczkowy całkiem ładnie kręcił
Zwierzaków nie było, więc w zamian kadr z Dębiny. Ta mała kropka to czapla, co widać na powiększeniu.
Pejzażyk z czaplą w tle
Czapla na lodzie
Do pracy rowerem nie jechałem.

| 21:22 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Takie niebo to rekompensata za zmarznięte stopy :)
| 12:29 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Jakie ładne niebo, dawno już takiego nie widziałem :)
| 21:44 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj Evita - aktualnie nawet nie trzeba czytać, przyszło do nas. Chwilowo jeszcze jest :)

Lapec - rodzice mieli rację, nie ma co :) Czapla bardziej się zastanawiała nad tym, co to za lodówka oddziela ją od żarcia :)

JPbike - jak pana kiedyś spotkam to może namówię na zmianę życia :) Tak, takie lampki służą mi od dawna, design alien, długa żywotność, spoko są, tylko słabo świecą :)

Meteor - jakoś w tym roku faktycznie malowniczo się zrobiło. Albo smog mniejszy :)
| 18:39 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj Kurczę, u Ciebie w tym roku słońce jest ze trzy razy częściej niż u mnie...
| 17:15 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj Rację masz odnośnie tego zmarnowanego talentu ... :)
A to coś obok licznika to raczej model statku kosmicznego z "Predatora" niż lampka :)
| 11:45 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj Słonko i mróz - genialne połączenie :). Dobrze że nie wiało, bo jakby wiało, to by było zimniej :D. Klasyczne powiedzenie naszych rodziców :DDD

Czapla wygląda jak by się zastanawiała "co ja robię tuuu uu uuuuu, co Ty tutaj robisz?" :D
| 09:40 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj Pięknie jest zimą :) Chyba wrócę znów do książki o wyjeździe chłopaków zimą na Bajkał :) Tam to się dzieje pod tym lodem... ;)
| 22:33 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Czyli wszystko się zgadza :)
| 22:20 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Malediwy tez są male (tak zresztą się nazyaa ich stolica!) - a w kazdym razie nieduze ;)
| 21:40 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Delikatny szczegół :)
| 20:34 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Żeby nie to białe, to by były istne Malediwy :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chsie