Glut wschodzący

Poniedziałek, 10 stycznia 2022 · dodano: 10.01.2022 | Komentarze 10

Zgodnie z założeniem - dzisiaj tylko glut.

Jazda w temperaturze minus czterech stopni przyjemnością jest bowiem średnią. To znaczy jakąś tam jest, byle nie za długo :)

Inną sprawą było moje niewyspanie - Kropie bowiem zamarzyło się wyjście za grubszą potrzebą o... 2:15 w nocy i nie dała się namówić do wersji, że jednak jej się nie chce. Wyspany więc zdecydowanie nie byłem.

Trasa z grubsza w tę i z powrotem: Dębiec - Las Dębiński - Minikowo - Starołęka - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko. Tam nawrotka.

Nauczony wczorajszym doświadczeniem, nie skręcałem w żadne boczne dróżki. Lodowisko to już miałem. Tylko na Dębinie małe ślizgi, ale po udeptanym, więc bezpiecznym śniegu.

Ale za to jak pięknie słońce wschodziło... Mniam.
Wschodzące słońce, kładka nad Wartą
Droga na poznańską Głuszynę
Drzewa przy granicy Poznania
Dębina rowerem zimą daje radę.
Nad stawem na poznańskiej Dębinie
Las Dębiński w śniegu
Tyle na dziś. Do pracy rowerem nie jechałem.

| 21:24 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Plus 14 to temperatura idealna - zgadzam się :) Ale zima - jeśli jest przejezdna - też może być od biedy.
| 12:32 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Dla mnie przyjemność rowerowej jazdy zaczyna się dopiero od wartości + i jeśli tą czwórkę poprzedza jeszcze jedynka ;)
Klimacik o wschodzie przedni.
| 21:45 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj W sumie ciężko wybrać co lepsze/gorsze :)
| 18:41 środa, 12 stycznia 2022 | linkuj I tu słońce... ale coś za coś, u nas Słońca nie ma, ale też nie ma ślizgawek na bocznych dróżkach, nawet gruntówy ładnie zmrożone są przejezdne.
| 21:44 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Huann - tak jak piszesz :)

Evita - słońce rządzi, przyznaję :) Pies to człowiek, tylko lepszy, warto się poświęcić.
| 08:10 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Uwielbiam takie zimowe, leniwie wstające słońce, mrrr.

Znam temat wstawania nocami z Frankiem, czasem nawet co noc, późniejsza demencja i popiskiwanie nocami, chodzenie po mieszkaniu... Pies jak człowiek, czasem potrzeby ma podobne :)
| 23:09 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Kto nie ma wyjścia, ten wyjazd ma!
| 21:41 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj JPbike - gorzej. Piszczy, miauczy i tupie pod drzwiami :)

Huann - no najczęściej nie mam wyjścia :) Dzięki!
| 21:16 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Kto rano wstaje - tego trzęsie i telepie! A przynajmniej mnie, więc unikam ;)
Ale dla takich fotek pewnie, że warto (i Warto;)!
| 20:23 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj A jak Kropa Ciebie budzi o 2:15? Wskakuje z impetem na łóżko czy głośne hau hau? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atorz