Łyżworowerowanie

Niedziela, 9 stycznia 2022 · dodano: 09.01.2022 | Komentarze 12

Zimy ciąg dalszy. Niespecjalnie ostrej, ale czasem upierdliwej.

Dzisiejszy wyjazd nastąpił lekko po dziesiątej rano. Start przy temperaturze minus dwóch stopni, potem już lekko powyżej zera. Wiało ze wschodu, niespecjalnie mocno, tam więc skierowałem swoje koła. Dawno mnie w tych okolicach nie było, a po ostatnich opadach śniegu mogłem spodziewać się wszystkiego. I w sumie się nie zawiodłem :)

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Minikowo - Starołęka - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Odwiedziłem Windowsa :)
Zimowo na maksa
Zimowy Win XP :)
Zimowy prześwit
Bardziej płasko - i niestety cicho - było na stawach w Szczodrzykowie. Ptactwa brak.
Stawy w Szczodrzykowie dziś martwe
Na poznańskiej Głuszynie jak zwykle klimatycznie.
Moczary na poznańskiej Głuszynie
Dębina śliska, ale do przejechania.
Poranek na Dębinie
Gorzej było na kilku bocznych drogach - za Babkami...
Było wyzwanie :) Udało się bez gleby
...i na Krzesinach. Jak się okazało - technikę jako taką posiadam, bo obyło się bez gleby :)
Lodowisko na poznańskich Krzesinach
Są też plusy takich warunków - na zadupiach znów można było olać niepotrzebne śmieszki.
Znów idealne warunki do braku jazdy po nikomu niepotrzebnych śmieszkach :), Robakowo
Jeszcze spojrzenie na Wartę...
Mroźna poranna Warta w Poznaniu
...i czas na zwierzaka. Dzisiaj myszołów włochaty - gość z Syberii, który podobnie jak pustułka zawisa w powietrzu w poszukiwaniu obiadu.
Myszołów włochaty na podpoznańskim niebie
Myszołów włochaty zastygł w powietrzu
Podejście do lądowania myszołowa włochatego
Po południu jeszcze wybiegania Kropy na Dębinie. Ludzi od cholery, trzeba było więc się kryć w dzikszych rejonach. Niestety przez to ze zdjęciami średnio, ale psa w locie jako tako ująć się udało :)
W locie kijkowym :)
Od jutra powrót do roboty. Prognozy mówią o przymrozkach, więc zaczyna się sezon na gluty. Niestety.

| 21:26 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Też lubię tę kombinację barw, ale faktycznie lepiej się na nią patrzy z fotela w domu niż na żywo, przy srogim minusie :)

Kropa dziękuje. W locie, oczywiście :)
| 12:35 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Błękit i biel dobrze się ze sobą łączą, zwłaszcza jak ogląda się je w ciepłym pokoju przy komputerze :)
Ekstra ujęcia myszołowa, ale latająca Kropa i tak go przebija ;)
| 21:47 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Huann - i niech służy sto lat :)

Lapec - tylko trzeba uważać, żeby opon tymi podpórkami nie przebić :) XP faktycznie ma prawo być siwy, mi się ostatnio 11-tka zainstalowała :)

Marecki - dziękuję :) Już myślałem, że nic nie wpadnie podczas tego wypadu, a tu proszę, mój ulubiony podgatunek myszołowa. Nie dość, że imponujący, to w miarę spokojny i dający się sfocić. Zdecydowanie lubię, jak ten gość urozmaica zimę w Polsce.
| 16:09 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Rewelacyjnie złapany w locie Myszołów, moje uznanie.. Śnieżek + słoneczko to bardzo miłe połączenie..
| 13:39 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Coś w tym jest :). Zamiast bocznych kółek można łyżwy doczepić w zabawa gwarantowana, a do tego bezpieczna :D

Windows osiwiał - starość, nie radość :))
| 23:21 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj I dlatego wciąż Merida Kalahari 500 ;)
| 22:44 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj Przykro to stwierdzić, ale tak jest :)
| 22:42 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj Dobre, bo stare!
| 22:26 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj Czyli jak z Sigmą: co stare, to dobre :)
| 22:23 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj Od 25 lat mam termos firmy Salewa: nadal trzyma termikę - i dobrze się zeń wylewa!
| 22:14 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj Globalne ocieplenie jest wszędzie, tylko nie w Poznaniu :) Mam nadzieję, że latem też tak będzie - to znaczy nie, że śnieg, tylko że chłodniej :)

A faktycznie, nawet nie wiedziałem, że taka firma istnieje.

Kropa w locie cięższa do uchwycenia niż myszołów :)
| 20:39 niedziela, 9 stycznia 2022 | linkuj W porównaniu z moimi stronami istna zima!
Myszołów na ostatnim foto wygląda całkiem jak logo firmy Salewa :)
Latająca Kropka to jest to!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cebyl