Zima wróciła

Sobota, 8 stycznia 2022 · dodano: 08.01.2022 | Komentarze 10

Dziś i wczoraj - dwa zupełnie inne światy.

Wczoraj piękne niebo, sucho, słońce, warunki na szosę.

Dzisiaj mokre drogi, śnieg, szosowanie nie wchodziło w grę, więc jazda Czarnuchem, do tego dopiero koło południa.

Rano za to znów spacer po Dębinie. Był lekki przymrozek, więc bez Kropy (po południu nadrobiła), bo ledwo ją wyleczyliśmy z przeziębienia, a codzienne wizyty u weterynarza po zastrzyk średnio mi się uśmiechały.

Nie ma co, ładnie było. Oto trzy z czterech dębińskich stawów w różnych ujęciach. Słońce wciąż to samo :)
Kolejny staw, tym razem Grundela, Dębina, Poznań
Staw Borusa, Dębina, Poznań
Staw Słoneczny, Dębina, Poznań
Co do rowerowania to bez przygód. Trasa miała być inna, ale jakoś tak wyszło, że była taka sama jak wczoraj (Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań), tylko widoki zgoła odmienne.
WPN-owski widok dzisiaj godny
Zabytkowy pałac w Konarzewie
Zorza niepolarna :)
Bagno w Trzcielinie znów zamarznięte
Za Chomęcicami stan śmieszki znów idealny. Lubię to. Olewać :)
Cudownie nieodśnieżona śmieszka do olania :), Chomęcice
Zwierzaki się gdzieś pochowały. Prócz jednego, hehe :)
Śnieg czy nie śnieg, przejechać nie da :)
Kolejne ugłaskiwanie kotka :)
Kotek pilnuje roweru
Aha, był też jeden kibic na trasie :)
Bałwan-rowerzysta
Jak na zimowy dzień wyszło przyzwoicie - 50 plus na rowerze, spacerowo dycha.

| 21:28 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Dziękuję - tym bardziej, że foty z telefonu :)

Też śniegu nie chcę. Stało się - odwilż. I deszcz z wiatrem. Już tęsknię, hehe :)
| 12:39 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj O ile tam śniegu! W sumie dobrze, niech tam leży, bo nie chcę go u siebie :)
Foty z Dębiny zatrzymują wzrok na dłużej - kapitalne!
| 21:47 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Dziczek ostatnio się kryje, mam nadzieję, że go kiedyś odnajdę :)

Dzięki :) I nie na pierdoły, tylko na coś rozsądnego, nie na jakieś głupoty typu praca :)
| 07:34 wtorek, 11 stycznia 2022 | linkuj Możesz dziczka pogłaskać :)

Dodatkowe 24h i tak byśmy poświęcili na rower/spanie/życie lub inne pierdoły ;)). Życzę wytrwałości - ja mam to (podsumowania) już z głowy ;)).
| 21:59 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Moje podsumowanie? Pytasz o to za 2020? :) Eee... miało powstać do marca, sam sobie obiecałem. Na szczęście nie określiłem którego roku :P

A na poważnie - cholera, muszę się za to zabrać. Niech mi tylko da dodatkowe 24 h na dobę, może ogarnę nawet ten za 2021!

Kitku się na Dębinie nie pogłaska :)
| 12:59 poniedziałek, 10 stycznia 2022 | linkuj Zima nie wróciła, zima trwa ;]. Śnieg jest fajny, ale w górach - muszę się w końcu za ten wpis sobotni zabrać ;]. Podsumowanie jednak dużo czasu zajęło :). A jak tam Twoje podsumowanie? :D

Kitku jak zawsze spoko, ale w takich warunkach (i z takim klimatem) to bym zdecydowanie na Dębinie został :)))
| 21:44 sobota, 8 stycznia 2022 | linkuj Huann - w sumie tak :) Przyroda zrekompensowała marznięcie :)

Meteor - jak chcesz to chętnie oddam. Tylko nie wiem jak :)

Marecki - zazdro za ten brak :) Hehe, ja tam pewnie bym kotka wziął, ale on/ona ma na wsi swoich opiekunów (jak widać "troszkę" im brakuje w temacie ogarniania zdrowia), poza tym Kropa jest jedną wielką niewiadomą w temacie wspólnych relacji na kwadracie ;)
| 21:24 sobota, 8 stycznia 2022 | linkuj U mnie zero śladów zimy. U Ciebie nie tylko się zabieliło, ale i słoneczka więcej. Kotek ewidentnie ma plany by Cię przejąć :)
| 19:23 sobota, 8 stycznia 2022 | linkuj O, halo... ale śniego u Ciebie więcej niż u mnie.
| 18:58 sobota, 8 stycznia 2022 | linkuj Mimo zimy wzorcowy dzień :)
No i mimo, że to zima (oraz dlatego;) piękne okoliczności przyrody!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala