Zaskokowypad

Środa, 5 stycznia 2022 · dodano: 05.01.2022 | Komentarze 9

Znów wypad, którego w pełnej krasie być nie miało. A jest. Cuda.

Od rana lało. Najpierw deszcz, potem deszcz ze śniegiem. Nagle jednak przestało, a mi się udało ruszyć Czarnuchem. W założeniu na gluta, a podczas jazdy, gdy nie zostałem zaatakowany pogodowym końcem świata, w praktyce wyszło pięć dyszek.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Dawno nie widziałem żurawi. No to dziś trafiły mi się cztery - cała rodzinka.
Spacerujące żurawie
Żurawie trio
Idę albo nie idę! :)
Rodzice z młodymi
To moment, gdy stwierdziłem, że kręcę dalej.
Zaczęło się przejaśniać
W Trzcielinie nie spotkałem żadnego z "moich" zwierzaków, ale przy jednej z chałup widziałem nowego kotka, ewidentnie czyjegoś. Jeszcze nie udało mi się go namówić do współpracy, może kiedyś :)
Kotek, którego jeszcze nie oswoiłem :) Pewnie kwestia kilku prób
Wielgachny klucz mi przeleciał nad głową. Tylko nie wiem czego, bo wysoko był. Stawiam na gęsi.
Klucz gęsi (prawdopodobnie)
Potem jeszcze dojazd do pracy.

| 21:41 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Tak, idealnie na nim się odnalazł. Jak zeskoczył, żadna cegła o dziwo nie spadła :)
| 12:59 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Murek dla tego futrzastego idealny ;)
| 22:07 piątek, 7 stycznia 2022 | linkuj To już taki junior+ :)

Fajnie, że żurawie u nas zostają :)
| 17:55 piątek, 7 stycznia 2022 | linkuj Junior nieżźe wyrośnięty..
żurawie przez cały rok, to u mnie w lubuskim w zasadzie norma.
| 22:02 czwartek, 6 stycznia 2022 | linkuj Roadrunner - raczej mokra. I głaski jako drobne :)

Huann - część żurawi się osiedla w Polsce na stałe, to właśnie te. Nawet rozumiem, bo się polityką nie interesują i ludźmi, a przyroda tu piękna :)
| 17:40 czwartek, 6 stycznia 2022 | linkuj Żurawie albo jeszcze nie odleciały, albo już przyleciały, albo wybrały się jak sójki za morze i teraz są :)
| 15:36 czwartek, 6 stycznia 2022 | linkuj To jak ona wyglada? Sucha karma czy cos innego heheh
| 21:43 środa, 5 stycznia 2022 | linkuj Hehe, coś w tym jest :) Tylko tym razem nie miałem przy sobie kociej waluty.
| 20:49 środa, 5 stycznia 2022 | linkuj Kot w stylu" kup Pan cegłę" heheh

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa educz