Glut szczepienny

Poniedziałek, 3 stycznia 2022 · dodano: 03.01.2022 | Komentarze 14

Zgodnie z prognozami miała być dzisiaj kicha i kicha była.

Od rana padało. Raz słabiej, raz mocniej, ale padało. Akurat koło dziewiątej trafiła się luka (jak sądziłem), więc ruszyłem. Po kilku minutach już mokłem. No ale skoro już tyłek na siodle osadzony, to bez gluta wracać nie zamierzałem.

Był to jeden z najgorszych wyjazdów ostatnich miesięcy. Nawet bardziej paskudny niż przy minus jedenastu, bo wtedy przynajmniej nie wiało, a dziś duło fest, do tego zacinało kroplami w pysk. Fuj.

Trasa z Poznania do Plewisk, następnie serwisówkami do ronda przed Dąbrówką i nawrotka swoimi śladami. Na więcej zdrowia nie miałem.
Warunki do jazdy co najmniej paskudne
Jakiś pumptrack wyrósł w Dąbrówce. Kiedyś trzeba będzie zajrzeć.
Jak będzie pogoda to trzeba będzie obczaić co to za Pumptrack
Do pracy oczywiście rowerem już nie, tylko piechotką. A potem na spontanie przyjąć dożylnie trzecią porcję Gatesa, bo od dziś miałem taką możliwość. Poszło sprawnie, na razie tylko klasyczny ból ramienia, zobaczymy jutro. Też ma padać, więc moment idealny w razie "w".
Trzecia dożylna porcja Gatesa przyjęta :)
Trzecia dożylna porcja Gatesa przyjęta :) © Trollking
Zwierzaków oczywiście na trasie nie widziałem, więc wklejam sikorę ubogą z Dębiny. Choć równie dobrze może to być czarnogłówka. Ciężkie są do rozróżnienia.
Sikora uboga

| 21:48 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Sikorki zawsze wszystko ratują, a na pewno humor :)

Paszport mam czarno-biały, ale zaświadczenie o szczepieniu w kolorze :)
| 13:09 czwartek, 13 stycznia 2022 | linkuj Piękna sikora dodaje na koniec optymistycznego akcentu tej paskudnej aurze ;)
Sam wczoraj przyjąłem trzecią dawkę, jeden dzień bolała tylko trochę ręka i to na tyle, papierek nawet w kolorze wydrukowali.
| 22:00 czwartek, 6 stycznia 2022 | linkuj Mnie tam żadna nie ruszyła. Może dlatego, że dwie, a jak się okazało trzy dawki, a nie jeden mocny shot? :)
miciu22
| 15:14 czwartek, 6 stycznia 2022 | linkuj Ja po jednodawkowej myślałem, że umarnę. Tak, że za dawkę zapominającą dziękuję.
| 21:58 wtorek, 4 stycznia 2022 | linkuj Lapec - do zimy pewnie nie doczekasz z trzecią, coś tak stawiam na wiosnę :) Ja tam w sumie polubiłem ten sport, te szczepienia to jak zlot ludzi normalnych w nienormalnym kraju i czasach :) Udało się bez gluta, faktycznie :)

Roadrunner - ja też, ale tym razem pogoda mnie "lekko" oszukała :)

Marecki - rozumiem, z tego co pamiętam dość ciężko przechodziłeś dwie dawki. Ja mam to szczęście, że najlepiej jak można, czyli tylko ból ręki i lekkie ciepełko w nocy. I tego samego Tobie życzę :)
| 17:34 wtorek, 4 stycznia 2022 | linkuj Ja mogę się zaszczepić trzecią od blisko miesiąca, ale wydłuże to ile się da, czyli do końca lutego/marca bo wtedy upłynie termin ważności dwupaku.. Oczywiście do przyjęcia jestem zmuszony przez mojego niemieckiego pracodawcę, bo sam z siebie za cholerę bym już kolejnych szczypawek nie przyjmował..Na komfort porzucenia pracy nie mogę sobie pozwolić..
| 15:55 wtorek, 4 stycznia 2022 | linkuj Mokra dupe z majtami zle wspominam z przeszłości unikam takiej pogody jak ognia ble
| 09:50 wtorek, 4 stycznia 2022 | linkuj Dziesiąta dawka - uzależniająca :D. Też pewno do końca zimy trzecią ogarnę i se poczekam na czwartą itp :P.

Pogoda wybitnie nie upalna, do tego z prysznicem, i orzeźwiającym wiaterkiem :D. Obyś jednak wrócił ... bez gluta ;)
| 23:04 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Nie chcę czekać - poproszę o info tu i teraz! :) Jakby się dało to jednak albo z imienia i nazwiska, albo przynajmniej z loginu.
Gość | 22:58 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Po 10-tej dawce może do ciebie dotrze o co w tym chodzi.
| 22:36 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Cóż... Nie zaprzeczę :)
| 22:34 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj To się nazywa nałóg! I nie mówię o trzeciej dawce ;)
| 22:32 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj Znając życie Ty tam będziesz szybciej, ale się postaram kiedyś zawitać :)
| 20:32 poniedziałek, 3 stycznia 2022 | linkuj No to czekam na pumptrackowe wieści z Dąbrówki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczes