Koci glut :)

Środa, 8 grudnia 2021 · dodano: 08.12.2021 | Komentarze 9

Glutowania ciąg dalszy.

Na termometrze prawie minus cztery, czas na kręcenie jedynie przed pracą, zimny wiatr - czyż mogło być lepiej? Nooo, ciut by mogło :)

Zgodnie z tradycją tegoroczną nie robię nic na siłę - założeniem nie było wykonanie pełnego dystansu, bo (niczym pewien długopis na stolcu państwowym) nie. Trzy dychy to dystans zupełnie wystarczający, żeby zmarznąć, ale jednocześnie nie czuć zła przy każdym mijanym kilometrze.

Trasa znów wschodnia: Dębiec - Las Dębiński -Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko. I z powrotem.

Odważyłem się ponownie przejechać kładką między Dębiną a Starołęką. Da się, choć skill "cyrkowiec" przy okazja wyrabia się gratis. A najfajniej jest, jak z naprzeciwka jedzie inny rowerzysta (oczywiście mi się zdarzyło) - jedyną opcją jest ostrożnie zahamować, jakimś cudem zsiąść bez zaliczenia gleby, poczekać aż podjedzie i otrzymać uśmiechnięte "dziękuję" pełne zrozumienia :)
No to jedziemy zdobywać skilla
Oblodzona kładka między Dębiną a Starołęką
Poza tym drogi całkiem przejezdne. Te główne.
Całkiem przejezdna granica Poznania
Droga w okolicach poznańskiego Sypniewa
No i tytułowy kotek, którego nie mogłem zostawić na lodzie :) Dzisiaj nowopoznany, z Koninka. Na razie trzymał dystans, choć nie za długo. Nie ma ogonka, więc imię robocze to Ogryzek, choć z tego co wspomniały dzieciaki czekające na autobus ma swoich opiekunów w jednym z domów. Ale i tak dodaję go do Kolekcji Miziania Przydrożnych Zwierzaków :)
Nieśmiałego kotka nie można zostawić na lodzie ;)
Pierwsze podejście do głaskanka :)
Kotek z niesamowitym pyszczkiem
Taaa, najlepiej jak wiadomo pod bródką :)
Ogonka brak, więc robocza wersja imienia: Ogryzek
Trochę jak sroka :)
Po powrocie do domu szybkie ogarnięcie psa i spacerek do pracy, przez Dębinę - a jak :)
Ośnieżone olbrzymy na poznańskiej Dębinie
Na jutro znów zapowiadane są jakieś opady śniegu :/ Więc jak zwykle się zobaczy, co będzie.

| 23:27 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Pełna zgoda :)
| 19:58 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Bezogonek, ale fajności mu to nie ujmuje ;)
| 22:07 poniedziałek, 13 grudnia 2021 | linkuj Walcz, walcz, w końcu przyjdzie. Piszę to jako amator z doświadczeniem kocim sięgającym, ho ho!, całych kilku miesięcy :) W sumie też byłem zdziwiony tymi przejezdnymi asfaltami. To tak się da? W Polsce? :)
| 08:05 poniedziałek, 13 grudnia 2021 | linkuj Widać że wychodząco - domowy, bo zadbany :). My w robocie mamy jednego bez-ogonka, ale straszak ... straszny. Ino żarcia pod biurami szuka i w nogi heh. Walczę jednak :D. A w zimę jest chyba u kogoś (albo ma jakąś melinę) bo ino wiosną i jesienią się pojawia :)

Dziwny widok, taki suchy asfalt bez syfu heh xD.
| 22:03 czwartek, 9 grudnia 2021 | linkuj Huann - za to ostatnie zdecydowane zazdro :)

Roadrunner - oj tak, mi też. Tylko weź do niej dojedź przez tę kładkę :)
| 16:06 czwartek, 9 grudnia 2021 | linkuj Mi z kolei podoba sie sucha szosa idealna na szoszę :);):):)
| 22:55 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Filemon i Bonifacy byli rysunkowi i mieszkali na wsi. Filonek zaś ze wsi pochodził, lecz mieszkał w Sztokholmie!
| 22:23 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Chyba czytałem. Ale i tak bardziej kojarzę Filemona :)
| 22:16 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Za młodu bardzo lubiłem książkę "Przygody Filonka Bezogonka" :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cichs