Glut zasypany

Niedziela, 5 grudnia 2021 · dodano: 05.12.2021 | Komentarze 10

No dobra. "Doczekałem się" na moment, gdy już nie było zaskoczenia, a rano za oknem pojawiło się to, co niestety pojawić się musiało - śnieg.

Nie powiem, żebym się jednak specjalnie zmartwił. W sumie jak już się gdzieś w tył łba przeniesie kwestie rowerowe, ładnie jest, jak już przysypie. Poza tym miałem nadzieję, że jednak uda się cokolwiek wykręcić. Podkreślam - nadzieję, nie pewność. Lepiej bowiem się zaskoczyć mile niż zmartwić.

Najpierw więc oczywiście psa na smycz i na Dębinę. Tak jak Kropa nienawidzi deszczu, tak samo wielbi biały puch, więc zachowywała się jak szczeniak. Radocha pełna. A i sam las prezentował się godnie, muszę przyznać. Oby jak najrzadziej :)
Zima w Lesie Dębińskim, Poznań
Kropka w wersji dosłownej :)
Radocha ze śniegu
Zimowy Staw Słoneczny, poznańska Dębina
Jakiś biały ten kijek :)
Poznańska Dębina zimą
Zima pełną gębą
No a podczas powrotu spojrzenie na stan DDR-ki przy Dolnej Wildzie i już wiedziałem, że trochę jednak pojeżdżę.
Ładnie odśnieżona DDR-ka na Dolnej Wildzie
Do domu na śniadanie, wytłumaczenie Żonie, że wbrew pozorom nie grozi to śmiercią kilka sekund po wyjeździe (jakoś się udało) i w drogę.

Trasa: Dębiec - Hetmańska - Starołęcka - Minikowo - Starołęka - Czapury - Babki, tam nawrotka i powrót swoimi śladami.

Tak jak na Dębcu i Wildzie drogi rowerowe pięknie odśnieżone, tak już Hetmańska kawałkami, a Starołęcka w całości były zasyfione. I bardzo dobrze, bo dzięki temu mogłem olać śmieszkę na tej drugiej. W sumie jak na moje lód i śnieg może tam leżeć przez cały rok, byle po tym czymś nie kręcić :) Tu porównanie: Starołęka i okolice (specjalnie wjechałem na sekundę)...
Syf na Starołęckiej. I bardzo dobrze, można było olać śmieszkę :)
Brzydka ulica, brzydka śmieszka, czyli Starołęcka
Hetmańska też średnio przejezdna
...oraz Dębiec. Wiadomo co lepsze :)
Dębiec rowerowo rządzi
No i jeszcze zimowy Windows...
Parkowanie pod Windowsem
Zimowy Windows XP :)
...oraz bałwan badmintonowiec :)
Bałwan badmingtonowiec :)
Co jutro? Nie wiadomo. Idę do pracy, więc oczekiwania na pogodę czasu nie będzie. Wszystko więc zależy od tego, co będzie o poranku.

| 21:53 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Jak leży na polach, a drogi są przejezdne, to niech sobie będzie :)
| 16:14 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Śnieg super byle na minusie :);););):)
| 21:56 poniedziałek, 6 grudnia 2021 | linkuj Lapec - tego psa nie da się zgubić, chyba sam zauważyłeś :) Bałwan ma rozsądne podejście do temperatury :)

JPbike - lekko nie było, ale windowsowy zjazd w Czapurach (od strony Babek) dał radę, specjalnie po to na tę górkę wjechałem :) Co prawda na dole byłem jak po błotnym spa, jednak czego się nie robi dla fałmaksa :)

Andale - przy Twoich aktualnych wschodnich klimatach chyba faktycznie ta ilość nie robi wrażenia :)
andale
| 19:05 poniedziałek, 6 grudnia 2021 | linkuj Nie ma jakoś dużo tego śniegu :P
| 16:54 poniedziałek, 6 grudnia 2021 | linkuj Ja jestem pod wrażeniem prędkości maksymalnej - 50.20 km/h w śniegowej chlapie, toż szok! :)
| 11:51 poniedziałek, 6 grudnia 2021 | linkuj Im bardziej biało, tym większe szansa że psa nie zgubisz :))))

bałwan zapewne również nie tęskni za upałami :))
| 23:15 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj :)
| 23:10 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj Rozumiem ;) Jednak rower to jest to :D
| 21:55 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj Hehe, nie. W sumie ja sam nie wiedziałem. Tak to bywa, że Babki wpadają na spontanie :)
| 18:40 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj Grunt to odpowiednia motywacja - ale czy Żona wiedziała, że jedziesz na Babki? ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzyl