Glut ruletkowy

Sobota, 4 grudnia 2021 · dodano: 04.12.2021 | Komentarze 8

Ostatnio spojrzenie za okno chwilę po obudzeniu się przypomina rosyjską ruletkę. Pogodynki swoje, aura swoje, więc jedyną wiarygodną formą sprawdzenia czy na zewnątrz zagościł syf, jest wykonanie tego własnoocznie.

No i dzisiaj niestety ów syf był. W nocny napadało białego szajsu, nad ranem jeszcze prószyło, a do tego było ślisko, więc jedyne, co mi pozostało przed wyruszeniem do roboty (bo sobota niestety pracująca) to odczekanie.

W końcu zdecydowałem się wyruszyć, ale oczywiście Czarnuchem, a z braku czasu już tylko na gluta. No i źle nie było, bo w końcu przestało mocno wiać, choć w zamian doszło błocko na ryju. Trasa krótkozachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Komornik - Plewiska - Poznań.
Klasyczne miejsce tym razem w resztkach śniegu
Rower najlepszy na zimę
Potem jeszcze spacerek z psem i do roboty. Już w rowerowanie się nie bawiłem.

Ostatnio udało mi się uchwycić scenkę rodzajową na Dębinie. "Koleś, ty się nie popisuj, Batmana już mamy. Kolejkę zwolnij" :)

| 23:34 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Też mi się podobały :)
| 20:33 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Fajne popisy bogatki :))
| 21:57 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Chyba tylko on :)
| 16:19 środa, 8 grudnia 2021 | linkuj Czarnuch zadowolony bo zaczął sie jego sezon hehehej
| 21:53 poniedziałek, 6 grudnia 2021 | linkuj Znam to :) Tym bardziej, że w sumie taką wiatrówkę-zimówkę-błotówkę mam tylko jedną.
| 09:35 poniedziałek, 6 grudnia 2021 | linkuj Też mnie te błocko mocno zniechęca - jedna kurtka po praniu wyschnąć nie zdąży, a już druga czy trzecia czeka w kolejce :D
| 21:48 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Bywa, ale na tyle rzadko, że to raczej margines. To akurat zawieszenie zastane. Ja kupuję te kule, ale wyciągam z siateczki i wkładam do karmnika.

Zaraz nadrobię zaległości i sprawdzę :)
| 19:18 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Podobno trzeba uważać z tymi smakowymi kulkami dla ptactwa - bywa, że im się w oczka siateczki nóżki zaplątują!

Z psacerem, jazdą i śniegiem było u Ciebie chronologicznie na odwrót niż u mnie, ale efekt chyba w sumie podobny ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyopr