Znów pieskowo :)

Piątek, 3 grudnia 2021 · dodano: 03.12.2021 | Komentarze 13

Ostatni z pogodnych dni za mną. Od jutra zaczynają się deszcze, śniegi, lody i takie tam, więc całkiem możliwe, że za mną również ostatni wyjazd w najbliższym czasie. Oby nie.

Wypad zaspany, czyli przedpracowy. Coraz ciężej się zwlec na tyle wcześnie, żeby zdążyć do roboty na czas, ale o dziwo się udało. Choć łatwe to nie było, bo wciąż wiatr miażdżył koszmarnie, co widać po średniej. Na szosę to tragedia, ale naprawdę szybciej się nie dało, chyba że jest się cyborgiem. A ja póki co nie jestem.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Konarzewo -Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Znów było ładnie i słonecznie. W sumie ładnie to wygląda, gdy siedzi się w domu/pracy. W realu było ciut mniej komfortowo :)
Poranek na polach za Plewiskami
A w Trzcielinie... No cóż, czekał na mnie komitet powitalny :) Tak jak wczoraj dwa tamtejsze pieski zachowywały się dość nieśmiało, tak dziś aż wyleciały z gdzieś z podwórek jak mnie zobaczyły. No nie mogłem się nie zatrzymać :) Mały już zupełnie bez krępacji się łasił i kładł na plecach, a duży... głównie właził mi pod pachę :)
Flip i Flap :)
Przywitanie z wiejskimi pieskami :)
Dwa genialne psiaki
Rąsia podana! :)
W oczekiwaniu na głaskanko
Chyba już pełne zaufanie :)
Sfinksy dwa
Duet nierozłączony
Pies się... przytulił :)
Zadowolone pycho :)
Finalnie nawet mnie pychy odprowadziły :)
Pieski mnie odprowadzają
No i jeszcze udało mi się upatrzyć myszołowa. Najpierw obok niego przejechałem, spojrzałem w oczy, udawałem, że mam go gdzieś i myk, schowany za drzewem. Zanim mnie wyhaczył, udało się go jako tako od tylu uchwycić.
Myszołów w wersji tylnej
A gdy się zorientował... Hm. Przypadek? Nie sądzę :)
Reakcja myszołowa na to, że go podglądam :)
A potem tylko spojrzał z politowaniem :)
Zbliżenie na rozgniewanego już myszołowa
No i potem jeszcze dojazd do pracy. Już Czarnuchem.

| 23:34 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Po prostu miał swoje zdanie w temacie foto ;)
| 20:35 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Trochę nie wychowany ten Myszak ;)
| 22:06 czwartek, 9 grudnia 2021 | linkuj One są wprost genialne :)
| 16:17 czwartek, 9 grudnia 2021 | linkuj Ale fajne piesely hehe
| 22:00 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj One tam zawsze były, ale chyba dopiero regularność w odwiedzaniu sprawiła, że się ujawniły tak masowo :) Żółw poszedł spać na zimę (mam nadzieję, że go nie wyłapią tak jak z Dębiny :/), Trzcinka gdzieś tam lata po polach, jest jeszcze Czarka i Mgiełka, kawałek dalej przy drodze na Lisówki pojawia jeszcze jeden kundelek, ale na posesji, nie można też zapominać o kózkach i dzikiej przyrodzie, która rządzi kawałek dalej (żurawie, myszołowy, muflony...). Mało z czego jestem tak dumny jak z odkrycia tego miejsca, kompletnie nieoczywistego :)
| 08:28 niedziela, 5 grudnia 2021 | linkuj Dwa kotki, żółw, dwa psiaki ... tłoczno ze zwierzakami robi się w Trzcielinie :)
| 22:43 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Oby taka była!
| 22:19 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Pewnie na święta, chyba że aura będzie choć troszkę bardziej (g)łaskawa.
| 21:49 sobota, 4 grudnia 2021 | linkuj Pogłaszcz przy okazji. Ode mnie, a i pewnie i od kubkowego :)
| 22:55 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj Ten mniejszy, gdyby miał umaszczenie typu "pieprz z solą", byłby kubek w kubek podobny do nie naszego Tobika z Alusiowego Lasu :)
| 22:21 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj Huann - od jutra to ma być śnieg i pracująca sobota :/ Pieski wyglądają na najedzone, bardziej jak widać łakną głasków, czyli tego, co im się należy jak psu przytulenie :)

Eliza - potwierdzam! :)
eliza
| 19:50 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj sierściuchy przefajne!
| 19:47 piątek, 3 grudnia 2021 | linkuj Od jutra chyba warto zamontować T.Rexowi sakwy - na psismaki rzecz jasna :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow