Słonecznie!

Środa, 10 listopada 2021 · dodano: 10.11.2021 | Komentarze 14

No i znów wypad przed pracą.

Jednak ten dzisiejszy jakiś taki dziwny. Bo słoneczny. Szok i niedowierzanie :)

Trasa wschodnia, tak jak wczoraj, tylko inaczej: Dębiec - Las Dębiński - Minikowo - Starołęka - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Koninko - Gądki - Robakowo - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Babki - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Przyznać trzeba, że jesień ma swój klimat. Dzisiaj pięknie parowało, mgliło i świeciło. Mniam. Tutaj widoczek z drogi między Poznaniem a Babkami:
Parujące moczary zaraz za Poznaniem
Spotkałem "znajome" sarenki...Znajome stadko sarenek
...czujne mimo odległości.
Czujne jak zawsze
W Krzesinach nad głową przeleciały mi F16-tki. Kawałek dalej podchodząc już do lądowania.
F16 ponad drzewami
Trafi czy nie trafi? :)
F16 podchodzi do lądowania na poznańskich Krzesinach
Jak widać - nie spieszyłem się specjalnie, bo miałem ciekawsze zajęcia :) A do tego wiało z każdej strony, tylko nie w plecy.

Droga do pracy znów Czarnuchem, z zahaczeniem o Dębinę. Tam ostatnio była akcja czyszczenia stawów. Efekt? Na przykład utopiony rower miejski. W sumie stan niewiele gorszy od pierwotnego :)
Wyłowiony ze stawu rower miejski. W sumie stan niewiele gorszy od pierwotnego :)

| 19:19 poniedziałek, 15 listopada 2021 | linkuj Gdybym wiedział, że Ci się spodoba, to bym zachomikował i mógłbyś odebrać przy kolejnej wizycie w Poznaniu :)
| 11:57 poniedziałek, 15 listopada 2021 | linkuj Zdecydowanie wolę te wiosenne mgiełki, o letnich nie wspomnę :))

Rower pierwsza klasa :P. Szkoda że wygięte mocowanie przedniego błotnika, bo by mogło z niego jeszcze coś być :DDD
| 21:32 czwartek, 11 listopada 2021 | linkuj Marecki - mnie pewnie nie, ale ja je owszem :) F16 nie da się zapomnieć :)

Roadrunner - jakby Ci toto latało co drugi dzień nad domem, to by pewnie nie brakowało :) Mnie tam militaria ziębią, żelastwo bym roztopił i przekazał kasę na schroniska dla zwierząt, ale skoro już jest, to obejrzeć nie zaszkodzi :)
| 10:08 czwartek, 11 listopada 2021 | linkuj Oczojebne fotki ;)
F-16 SUPER tego brakowało we wpisach hehhehhe
Dzis 11go jadę poogladac pokazik grupy ŻELAZNY
| 08:22 czwartek, 11 listopada 2021 | linkuj magiczne te młoty z mgłą. F-16 były i u mnie w sierpniu.. Sarenki Cię polubiły :)
| 23:46 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Nie mogę się nie zgodzić :)
| 23:43 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Powiedzmy, że co najmniej jeden ;) Cztery są równie dobre!
| 23:27 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Albo cztery.

Tak, nie jestem normalny :)
| 23:20 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Jak ktoś chce naprawdę jeździć rowerem to i tak ma własny :)
| 23:16 środa, 10 listopada 2021 | linkuj To chyba będzie już ogólnopolski trend :/ Hulajki zabiły inne dwa kółka.
| 22:57 środa, 10 listopada 2021 | linkuj A bo tam sama firma rowerowa, czy też miasto w jej imieniu likwiduje zużyte rowery miejskie. To dlatego.
| 21:46 środa, 10 listopada 2021 | linkuj JPbike - tak jak zwykle. Czyli masakra :) Ale jako mieszkaniec Dębca jestem przyzwyczajony.

Huann - dzinki! :) No proszę, a centusie z Poznania wolą wyrzucić do stawu i zostawić. Dziwne :)
| 19:03 środa, 10 listopada 2021 | linkuj Piknie!

W bodaj Szczecinie sprzedają zdezelowane "mieszczuchy" - te lepciejsze po 185 zł, te na części - chyba po 60. Błotko - grat(is;)!
| 18:08 środa, 10 listopada 2021 | linkuj A jak z decybelami przelatujących nad głową F-16? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iewyn