Bogatkowo :)

Poniedziałek, 8 listopada 2021 · dodano: 08.11.2021 | Komentarze 10

Dzisiaj - mimo pogody łagodnie pisząc średniej - wypad szosą. Głównie przez to, że delikatnie słabiej wiało. Za to kropiło, ale tak do przezycia.

Wyjazd przedpracowy, na zachód, trasą z Poznania przez Plewiska, serwisówki, Dąbrówkę, Palędzie, Dopiewiec, Konarzewo, Trzcielin, Liswki, Trzcielin, Dopiewo, Dopiewiec, Palędzie, Gołuski i Plewiska do Poznania.

Wróciłem z błotem na dupie. Bywa :)

Sama jazda powolna, bo się nie dało. A w sumie może i dało, ale mi się nie chciało :)

Moje ulubione drzewo między Trzcielinem a Lisówkami już wyłysiało :(
Moje ulubione, już wyłysiałe drzewo
Niestety zwierzaki się pochowały, szkoda :(

Potem do pracy, znów przez Dębinę, ponownie Czarnuchem. Udało mi się uchwycić ten mój przydomowy las w wersji mrocznej.
Mroczna poznańska Dębina
Się pochwalę :) Dwa dni temu zamontowałem na oknie plastikowy karmnik, który kupiłem rok temu. Kompletnie się nie sprawdził, bo za późno go zawiesiłem i ptaki nie kojarzyły, że u mnie można się najeść. Tym razem pełen sukces - mam już stały zestaw sikor, które mnie co jakiś czas odwiedzają. Szkoda, że zdjęcia przez szybę, co psuje jakość, ale i tak wolę je obserwować niż bawić w focenie. A tu wczorajsze bogatki :)
Tegoroczny karmnik naokienny w końcu działa :)
Sikora-akrobatka :)
Bogatka na elewacji

| 23:46 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Nadal :) Genialny patent, kolejki bywają takie, że nie nadążam uzupełniać żarcia dla tłuściochów :)
| 21:51 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Klimat Dębiny wymiata! Karmnik widzę na przyssawkach, nadal trzyma się dobrze?
| 22:12 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Roadrunner - mi też. Lekkie to, sprytne i fajne :)

Lapec - Bogatko-Man :) Zdecydowanie wychodzicie na plus, brawo. A ten, tego, nie chcesz kota, żeby nie musiał straszyć moich sikorek? Wiem, już pytałem :P
| 09:15 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Kung-fu ptok :-P.

I najważniejsze że wróciłeś, a nie zostałeś z dupą w błocie :D

Też kiedyś myślałem o karmniku, ale przy kocie za szybą to raczej sobie nie pojedzą xD. Ojciec na ogródku ma ze cztery, to uznaje że rodzinie wychodzimy na swoje ;).
| 00:37 wtorek, 9 listopada 2021 | linkuj Podobaja mi sie przeźroczyste domki i karmniki dla skrzydlatych
| 22:48 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Dokładnie kwak... to znaczy tak :)
| 22:46 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj A głuptaki wierzą :)
| 22:07 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Marecki - chciałem dołączyć już poprzedniej zimy, ale za późno wpadłem na taki karmnik i było po... ptokach :) Bogatkę oczywiście wyzoomowałem, a kowalik faktycznie potrafi porządzić. Ale jego tu się nie spodziewam, za to kawałek dalej na Dębinie już owszem.

Huann - propaganda rządowa mówi, że u nas jest tak bogato, iż nawet sikorek ubogich prawie nie ma, a bogatych jest w bród :)
| 21:09 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Wzbogacając Bogatki ważne, by nadmiernie nie spauperyzować Ubogich! ;)
| 20:28 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Ja powiesiłem dziś karmnik w nowym miejscu, oczywiście pierwsze znalazły go ogrodowe trzpiotki, czyli sikry. Fajnie że dołączyłes do dokarmiania, trzeba pomagac braciom mniejszym. Twoja bogatka tak duża że myślałem że monitor mam w 3D :)

Jeszcze, co do mojego karmnika, to po południu przesiew zrobił kowalik wyganiając wszystkich :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiek