Po przerwie

Środa, 3 listopada 2021 · dodano: 03.11.2021 | Komentarze 10

Wczoraj sobie nie pojeździłem. Raz, że rano padało, więc jedynie zapodałem godzinkę na chomiku (30 km, średnia 30,5 km/h), a potem? Mimo że lać przestało to są sprawy nieważne oraz ważne, więc trzeba się było zająć tymi drugimi zamiast banałem typu rower.

Kilka godzin zajęło nam ogarnianie spraw w szpitalu (masakra, uzyskanie odpisu i odebranie rzeczy to niby prosta sprawa. Jednak nie w szpitalu HCP w Poznaniu, gdzie czuliśmy się jak u Kafki ganiając między piętrami. W końcu jednak się udało) oraz zakładzie pogrzebowym. Finalnie jednak większość rzeczy ogarnięta, pozostała masa bardziej przyziemnych.

Dzisiaj już wyjazd się odbył. Przed pracą, więc zaspany.

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - serwisówki - Dąbrówka - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Zdjęcia szare i klasyczne:
Jak zwykle przystanek w Trzcielinie
Zachmurzona panorama Lisówek
Wypatrzyłem baaaaaardzo daleko na jedynym drzewie zarówno myszołowa...
Schowany myszołów na maksymalnym zoomie
...jak i kruka.
Widziałem kruka cień
Jak widać zdjęcia tragiczne.

Dystans zawiera dojazd do pracy, a ja jeszcze doklejam ujęcia z Dębiny. Ujęty na sekundę przed zniknięciem deszczowy bąbelek...
Jesienny deszczowy bąbelek
...oraz łabędzi portret.
Łabędź portretowo

| 23:48 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Dobrze z moją "miłością" do dzieci, że tylko taki bąbelek... :)
| 22:01 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj A to się udało z tym bąbelkiem ;)
| 22:10 sobota, 6 listopada 2021 | linkuj Z grubsza tyle czasu miałem na zrobienie tego zdjęcia :)
| 22:05 sobota, 6 listopada 2021 | linkuj Bul... pyk!
| 22:09 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj Roadrunner - dzięki :) No i jakby tak się dało...

Lapec - no to szybciej u nas poszło mimo wszystko... Jesień dziś znów się obliczyła :/ Potwierdzam, że potwierdzasz z tymi opadami :)

Miciu - no to wielkie zazdro. Ja tak miałem kilka razy w życiu. Fajna sprawa, taka dziwna :)
miciu22
| 18:38 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj Mi się jakoś tak udaje, że jak leje, to akurat jestem w pracy :)
| 08:10 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj Myślę że to nie tylko w tym szpitalu takie akcję - kumpel z teściem miał podobnie. Im też się udało ... trzeciego dnia.

Jesień pokazuje swoje beznadziejne oblicze ...

Wczorajsze poranne deszcze potwierdzam - padało najmocniej jak czekaliśmy na Wujka pod szpitalem, i wtedy jak rowery pakowaliśmy do auta - wiadomo przecież XD.
| 00:16 czwartek, 4 listopada 2021 | linkuj Bąbel dobryyyyyyy a szpitale omijać szerokim łukiem
| 22:14 środa, 3 listopada 2021 | linkuj Ładne to. I mądre.
| 19:35 środa, 3 listopada 2021 | linkuj Dziś, zamiast komentarza, zainspirowana również deszczowym bąbelkiem - (pierwszo)listopadowa piosenka.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wmawi