Piękne zawianie

Piątek, 8 października 2021 · dodano: 08.10.2021 | Komentarze 6

Pogoda była dzisiaj piękna. Przynajmniej wizualnie, na zdjęciach. Odczucie realne za to zgoła inne - ze wschodu wiał mocny i zimny wiatr, który zrobił ze mnie miazgę. Nie pozdrawiam :)

Wyjazd poranny, choć niespecjalnie wczesny. Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Gądki - Robakowo - nawrotka do Gądek - Koninko - Borówiec - Skrzynki - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Do masakry sponsorowanej aurą doszła inna, bardziej przyziemna. Nawet dosłownie, bowiem drogowcy remontujący trasę S11 postanowili rozkopać wszystko dookoła niej - aktualnie chyba na każdej serwisówce i ślimaku jest albo tarka, albo wahadło. A najczęściej i jedno, i drugie. Dzisiaj ze dwa razy zawracałem, żeby nie czekać. Ostrzegam: jakakolwiek jazda na wschód od Poznania to teraz mordęga, a na przykład dostanie się z Borówca do Kórnika praktycznie niemożliwe bez jazdy naokoło lub... eską. Rowerem średnio :)

Dzięki temu zwiedziłem boczne dróżki we wspomnianym Borówcu i spotkałem sympatyczną parkę piesków, czyli po poznańsku kejtrów, które udało się namówić na krótkie głaskanko.
Kejtry z Borówca :)
Udało się namówić tę dwójkę na krótkie głaskanie
Jest też mega pozytyw z tych remontów - jest nadzieja, że zniknie w końcu zemsta Adolfa na styku ze Skrzynkami. Bo nie wyobrażam sobie, że będzie dookoła nowy asfalt, a to gówno pozostanie.
Jest nadzieja, że w końcu zniknie zemsta Adolfa na styku Borówca i Skrzynek
Rowerowałoby się lepiej, gdyby było się gdzie schować. Ale po co, skoro można zamiast tego podziwiać szlaban prowadzący do wycinek?
Szlaban do kolejnej wycinki
No wiało, na co mam dowód, żeby nie było :)
Wiało dziś paskudnie
Zdjęcia z ZOO może jednak jutro, dzisiaj w zamian jesień na TAK z poznańskiej Dębiny. Cieszmy się, że jeszcze wciąż taka się pojawia.