Szczodrzykowo kolejne

Czwartek, 7 października 2021 · dodano: 07.10.2021 | Komentarze 9

Poranek był pochmurny, na szczęście nie padało, mogłem więc znów wsiąść na szosę. Jeden dzień na ciężkim sprzęcie i człowiek tęskni. A potem nawet się wypogodziło.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Babki - Daszewice - Kamionki - Borówiec - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Ciężko się jechało. Duło chłodem i złem. I wiało. Życie :)

Szczodrzykowo nie zawiodło. Znów pod względem... czapli białych. Widuję je ostatnio częściej niż siwe, co jest pewnym ewenementem :)
Brodząca czapla biała
Czapla wśród szuwarów
Przeleciały mi też nad łbem żurawie.
Lecące żurawie
Przy zalewie w Szczodrzykowie
O samej jeździe nie ma co pisać, po prostu odbyta i tyle.

Po południu wybrałem się jeszcze do ZOO, ale fotki z tego pewnie umieszczę jutro. Dzisiaj w zamian kadry z Dębiny - żagnica uchwycona w locie...
Żagnica uchwycona w locie
...oraz dowód na to, że nawet kaczkom się czasem odbija :)
Nawet kaczkom się czasami odbija :)

| 20:34 środa, 27 października 2021 | linkuj Politycznie rzecz biorąc - pewnie jedno i drugie :)
| 14:42 środa, 27 października 2021 | linkuj Ja nie wiem, czy "kaczkom się odbija", czy raczej "kaczkom odbija" ;-)
| 21:07 piątek, 8 października 2021 | linkuj Jak zwykle graba temperaturowego kompromisu za te 15 stopni :)

Najpierw zabiliby ryby w wodzie, potem jakiegoś komara, a zamiast kaczki faktycznie jakiegoś ludzia. Zgodnie z odwieczną myśliwską tradycją :)
| 11:50 piątek, 8 października 2021 | linkuj U mnie też rano duło chłodem :D. Choć za te 15*C to bym się mógł dać pokroić :DD

Cienie bardzo fajne => każde zwierzę powinno mieć takie, ale kolorowe ;]. Myśliwi by mieli 50% szans na skuteczny strzał. Choć pewno i tak by w grzybiarza trafili xDD.
| 21:49 czwartek, 7 października 2021 | linkuj Hehe, teza lekko z... odbycia :)
| 21:18 czwartek, 7 października 2021 | linkuj Jazda odbyta nie brzmi zbyt zachęcająco, ale na szczęście załączone fotki przeczą tak postawionej tezie :)
| 21:11 czwartek, 7 października 2021 | linkuj Marecki - dzięki :)

Roadrunner - no, w końcu jakaś odmiana od białych czapli. Których zabraknąć nie mogło :)
| 20:09 czwartek, 7 października 2021 | linkuj Noo cos nowego , ważka mi sie podoba najbardziej
| 19:38 czwartek, 7 października 2021 | linkuj Żurawie w locie i kaczki ci im się odbija po śniadaniu, fajne kadry..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa empot