Jeszcze słonecznie

Wtorek, 5 października 2021 · dodano: 05.10.2021 | Komentarze 7

Znów będzie, że marudzę, ale wiało. No wiało.

Wypad poranny, wciąż słoneczny, co w kolejnych dniach już takie oczywiste nie będzie. No i było ciepło, jak na moje nawet trochę za ciepło, ale to w godzinach popołudniowych.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Babki - Daszewice - Kamionki - Borówiec - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Starołęka - Las Dębiński - Dębiec.

Dębina dziś pięknie się świeciła. Aż musiałem trochę więcej terenu zaliczyć mimo szosowania :)
Październikowa kolorowanka w poznańskim Lesie Dębińskim
Niestety więcej atrakcji nie było. Nawet ze Szczodrzykowa ptactwo gdzieś odleciało :(
Zalew w Szczodrzykowie dziś pusty
Obiecałem sprawdzić (na życzenie kolegi Lapeca) czy wciąż istnieje sklepik obok przystanku w Tulcach. No cóż - odpowiedź brzmi nie. Zdecydowanie nie :)

Na kładce między Starołęką a Dębiną ścigałem się z pociągiem. Wygrałem :)
Ściganko  z pociągiem. Wygrane :)
Tyle rowerowania. Wybrałem się jeszcze z Kropą do WPN-u, na Nadwarciański. Niestety słońce było strasznie ostre, więc fotki słabe. No i jeszcze brakuje jesiennych barw. Ale coś tam uchwyciłem.
Warta w Puszczykowie
Kropa z kijkiem
Jesienna pomostówka, WPN
Jeden z nadwarciańskich mostków
Dżungla WPN-u
Mostek nad mokradłami, WPN
Mokradła na Nadwarciańskim, jeszcze w słońcu
Bagna Wielkopolskiego Parku Narodowego
Naturalna huśtawka :)
A od jutra deszcze :(

| 21:14 piątek, 8 października 2021 | linkuj Fakt, raz lekko zahaczyła :)
eliza
| 19:42 piątek, 8 października 2021 | linkuj szersze kładki muszą budować, bo Kropa ledwo z tym badylem przechodzi:)))
| 21:04 środa, 6 października 2021 | linkuj JPbike - dzięki, można ściągać legalnie :)

Kamil - w sumie już jest zimniej (całkiem spoko), tylko piękno się chwilowo skończyło :)

Roadrunner - u Ciebie przynajmniej wciąż jest słońce, a wiatr pewnie ten sam :)

Lapec - to fakt, tym bardziej, że żule zawsze sami z siebie oferowali pomoc w pilnowaniu roweru. I nigdy mi nie zniknął. Ani rower, ani żul :) No tak, trasa idealna, ale zawsze można naokoło pojechać, jestem w tym ekspertem :)
| 11:03 środa, 6 października 2021 | linkuj Zgodzę się zdecydowanie z Roadrunnerem - na Śląsku niezła wichura heh.

Dzięki za info ze sklepem - miałem w planach tam nie być, ale teraz już przynajmniej na pewno mnie tam nie będzie heh. Kurde, coraz mniej takich małych sklepików pff. Fajne są - można rower bez zapinania na chwilę zostawić, nie to co pod "Biedronkami" ಠ_ಠ.

A tak na przeważnie (z tymi Tulcami i Szczodrzykowem) to powoli patrzę na trasy do Kuzyna2, który zamienia Swarzędz na Nekle. 40km z Poznania to jednak trochę mało ;). Jakieś dziesięć więcej i by było dobrze, prawda? :D.
| 19:44 wtorek, 5 października 2021 | linkuj U mnie teZ taka pogoda ladna no i tez wialo hehe
| 19:36 wtorek, 5 października 2021 | linkuj Jeszcze będzie pięknie, tyle, że zimniej...
| 18:30 wtorek, 5 października 2021 | linkuj Ale klimat na fotce z Dębiny - w sam raz na tapetę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nnejt