Lisówkowo

Poniedziałek, 4 października 2021 · dodano: 04.10.2021 | Komentarze 8

Dzisiaj wolny dzionek, ale zabiegany. Czyli nie odpocząłem.

Wyjazd dość późny, bo po dziesiątej. I od razu jakoś dziwnie mi się jechało, mimo pięknej aury. Powód? Ano wiatr. Paskudny i niesprawiedliwy.

Trasa zachodnia, polna, co tylko potęgowała doznania: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Dopiewo - DPS Lisówki - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Konarzewo - Chomęcice - Palędzie - Komorniki - Plewiska - Poznań.

Postanowiłem nawiedzić jedno z niewielu zalesionych miejsc po drodze, czyli boczną drogę prowadzącą do DPS-u w Lisówkach. Która ma piękny, magiczny klimat.
Las w okolicach Lisówek
Bagienny klimat Samicy Stęszewskiej
Dżungla w Wielkopolsce, Lisówki
Jest też kapliczka. Atrakcja średnia, ale przynajmniej jest dobra podpórka na rower :)
Kapliczka w Lisówkach
W samym Trzcielinie odwiedziłem żółwia. Dzielnie się chłopak (chyba) trzyma.
Żółw z Trzcielina wciąż czuwa
No i cholera, nie ma co się oszukiwać - już jesień.
Nie ma dwóch zdań - to już jesień
Po południu jeszcze wybieganie psa. Wdzięcznie pozowała październikowa rusałka pawik.
Październikowa rusałka pawik
Facebook nie działa. Lubię te awarię gigantów, które pokazują, jak bardzo ludzkość jest uzależniona od jednej platformy. Dlatego dbajmy o tego naszego BS-a :)

| 00:06 niedziela, 16 stycznia 2022 | linkuj Ojej... ja już nie tylko zapomniałem, że taki wpis dodałem, ale i że takie kolory istnieją :)
| 23:52 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Zieleń lasu bezcenna, zwłaszcza w styczniu :)
| 21:14 środa, 6 października 2021 | linkuj Roadrunner - dzięki! :)

Lapec - ja akurat zauważyłem, ale aż mi się ryj uśmiechał na tę awarię :) Ciekawe ile samobójstw było przez te sześć godzin :) Lisówek zimowych jeszcze nie widziałem, bo śnieg tam nie dochodzi, ale może kiedyś uda się uwiecznić.
| 10:44 środa, 6 października 2021 | linkuj Jakbym nie dostał SMSa (od dziewczyny, nie z centrali heh) że FB nie działa, to bym się nie zorientował :D. A ludzie ponoć na 112 dzwonili => dramat ludzkości xDD I oczywiście Influencerek, czy jak to się tam pisze :D.

Lisówki muszą świetnie zimą wyglądać ^_^
| 23:29 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Kolejny barwny wpis ,ale te dwie ostatnie fotki pozamiataly system. :)
| 22:58 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Huann - czyli jedne sensowne uzasadnienie istnienia religijnych totemów się skopało :/ Ja tam lubię kościoły, bo dają cień i ciszę, ale tylko te puste :)

Marecki - przeszkadzał, nie tylko mi, możesz mi wierzyć :) Pawiki to perełka polskiej motywalkowatości :)
| 20:35 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Przywykłem do twojego marudzenia na wiatr, choć po średniej nie widać aby Ci w zaden sposób przeszkadzał :)
U mnie pawiki rzondom na ogródku..
| 20:18 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Kiedyś w drodze z działki miałem najwygodniejszą kapliczkę na świecie - w formie piramidy schodkowej zwieńczonej krzyżem. Była doskonała do odpoczynku, bo było na czym usiąść i o co się oprzeć. Niestety, podczas remontu całkiem ją przebudowano i teraz jest do niczego.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latko