Karkomisyjnie

Czwartek, 9 września 2021 · dodano: 09.09.2021 | Komentarze 8

Dzisiaj miało być ciut ambitniej, ale okazało się, że mam misję do wykonania, więc skończyło się lajtowo.

Misja polegała na tym, że Żona mnie poprosiła, żebym obczaił, jak wygląda plac budowy nowego oddziału jej firmy, która ma się instalować w Jeleniej. Zamiast więc jechać na południe, skierowałem się na zachód, w kierunku Cieplic, a konkretnie wyjazdówki na Wojcieszyce. I co? Nico. Pod adresem hulał wiatr, co biorąc pod uwagę, iż wielkie otwarcie ma być za rok, wieszczy, że... go pewnie wtedy nie będzie :)

Potem już bardziej sympatyczne kierunki: Sobieszów, Zachełmie, Podgórzyn, znów Jelenia i Cieplice, bliżej centrum odbicie na Staniszów, następnie Sosnówka, Miłków oraz powrotna droga przez Mysłakowice oraz Łomnicę do Jeleniej.

Jak to w górach, nie ma się co rozpisywać, tylko wklejać zdjęcia :) Spektakularnych nie było, bo dość płasko, ale coś tam się udało uchwycić.

Najpierw klimaty ze styku Jeleniej i Wojcieszyc. A w sumie to zabawa kompaktem. Czyli zoomy na Śnieżne Kotły.
Widok na Karkonosze z wysokości Wojcieszyc
Panormacia części Karkonoszy
Zbliżenie na Śnieżne Kotły
Aha, Śnieżka też się trafiła, tylko nie pamiętam czy z tego samego miejsca.
Śnieżka, wciąż zamglona
Szczyt Śnieżki na maksymalnym możliwym zoomie w kompakcie
Skoro byłem gdzie byłem, odwiedziłem znajome Nazgule i mamuta.
Nazgule i mamut z Wojcieszyc
Próba spojrzenia w twarz Nazgula
Nie mogło zabraknąć Stawów Podgórzyńskich. Ptactwo tam skromne, zaledwie kilka łysek.
Stawy Podgórzyńskie
Przy Stawach w Podgórzynie
Łyski z Podgórzyna
To nie koniec zwierzaków. W Staniszowie był muflon, choć sztuczny. Bo jak wiadomo te żywe można spotkać głównie pod Poznaniem :)
Muflon ze Staniszowa
Zakręcony muflon
Natomiast w Jeleniej straszy zielony smok :)
Jeleniogórski zielony smok
Przyssany do smoczka :)
Jeszcze widok ze zjazdu do Sosnówki...
Zjazd do Sosnówski
Widok z Sosnówki
...z której wyjeżdża się adekwatnie do straszącego wciąż patrona...
Jaki patron, taka droga :)
...drogą na Miłków.
Miłków, sympatyczna i niedoceniana miejscowość
Na koniec dożynki po covidzie...
Dożynki po covidzie :)
...oraz Teatr Norwida w Jeleniej.
Teatr Norwida w Jeleniej Górze
I tyle. Lajtowo, ale fajnie było.

Aha, proszę pamiętać, że wynik Polski z Anglią był taki tylko dzięki dopingowi. Cycuchowemu :) Choć nie każdy był chętny, jak widać.
Dopingowanie Lewego :)
Krychowiak stanowczo odmawia :)

| 21:48 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Oj :( Zdrówka!
| 18:10 poniedziałek, 27 września 2021 | linkuj Gory to je tooo a ja mam chore kolano buuuuu
| 21:35 sobota, 11 września 2021 | linkuj Pełna zgoda wobec dwukrotnej pełnej zgody :)
eliza
| 18:31 sobota, 11 września 2021 | linkuj pełna zgoda, Luboń bez rycerzy stracił cały urok, którego - tu też zgoda - i tak nie miał w nadmiarze:)))
| 20:32 piątek, 10 września 2021 | linkuj Eliza - i co najważniejsze: to nie Luboń! :)

Walery - jakby było na początku to bym się pokaleczył przecież :)

Lapec - powiedz to Sławkowi P. z Wieczystej :) Smok akurat jest w pełni rozkwitu, gorzej ma zimą, a Podgórzyn owszem, owszem :)
| 06:30 piątek, 10 września 2021 | linkuj W sumie logiczne - w pracy się nie pije :))

Smok w fazie instalacji, a stawy w Podgórzynie jak zawsze robią robotę ;]
Walery
| 22:32 czwartek, 9 września 2021 | linkuj Szkło na końcu... To nie jest fair :)
eliza
| 19:50 czwartek, 9 września 2021 | linkuj ładne widoczki:) wyglądają znajomo:)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc