Za-daniel-owo :)

Czwartek, 19 sierpnia 2021 · dodano: 19.08.2021 | Komentarze 13

Dzisiaj już trochę spokojniej niż wczoraj - nic mi na trasie nie pękło, nie odpadło, nie wystrzeliło, nie czekały też na mnie jakieś niespodzianki okołopracowe. Kumulacja była wczoraj, poproszę o brak powtórek :)

Wyjazd dość późny, bo lekko zaspałem. Miałem nadzieję, że wiatr już da sobie spokój, ale nic z tego - wciąż gnoił zdecydowanie zbyt mocno i niesprawiedliwie. W związku z tym trasę zaplanowałem na w tę i z powrotem, czyli po prostu nie planowałem :) Z Poznania przez Luboń, Łęczycę, Puszczykowo, Mosinę, Krosinko i Dymaczewo Stare dostałem się do Bolesławca, gdzie zawróciłem na wysokości stajni i pognałem swoimi śladami, żeby nadrobić żałosną średnią. Wyszło tak sobie, bo pomoc powiewów była nikła.

Nie zawiodłem się - w Bolesławcu daniele jak były, tak są. Na szybko zrobiłem im małą sesję.
Spory kawałek stadka danieli
Poranna gimnastyka
Daniel-albinos
A musisz się tak na nas gapić? :)
W drodze powrotnej trafił się smętny bocian na latarni.
Smętny bocian na latarni
Do pracy pojechałem lekko naokoło, bo testowałem koło w Czarnuchu na Dębinie. Przy okazji cyknąłem fotę platformy do obserwacji ptaków, którą niedawno zrobiono. Po cholerę? Nie wiem. Jedyny plus z tego, że jest maleńki daszek, pod którym można się schować gdy pada.
Platforma do obserwacji ptaków na poznańskiej Dębinie
Rower śmiga. A to zdjęcie koła, które przejechało ze mną niecałe 9 tysięcy.
Obręcz w rowerze marki Kross po niecałych 9 tysiącach kilometrów. Wynik Mai Młoszczowskiejj w Tokio już bardziej rozumiem :)
Już trochę bardziej rozumiem wynik Mai Włoszczowskiej w Tokio :)

| 23:10 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Te koła pewnie robią z tego, co nam serwują Babki :)
| 01:17 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Piękne daniele i udane foty!
Platforma może i nawet z tych drzew, które wycięło nadleśnictwo Babki.
9k i po kole, ciekawe z czego oni je teraz robią..
| 20:38 poniedziałek, 23 sierpnia 2021 | linkuj I to całkiem dodatni :)
| 06:03 niedziela, 22 sierpnia 2021 | linkuj O, no to jest jakiś plus :-)
| 21:17 sobota, 21 sierpnia 2021 | linkuj Huann - dokładnie :)

Meteor - dlatego nie psioczę specjalnie. Ładnie wycięli miejsce na drzewo, widać, że przemyślana konstrukcja. Ja tam i tak siadam obok, bo mam lepszy widok na czaple. Ważne, że przegoniło toto wędkarzy, którzy mają mniej miejsca na zajmowanie miejscówki na 24h :)
| 07:58 sobota, 21 sierpnia 2021 | linkuj Faktycznie trochę na grzyba ta platforma, ale głazy i drzewa fajnie wkomponowane.
| 22:17 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj To z pewnością. Co więcej - przywracają dobre imię trzem paskom :)
| 21:59 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj Huann - tylko są bardziej szlachetne. I mądrzejsze :)

Lapec - kurde, logiczne! :) Dzięki, wszystko stało się jasne. Niczym niebo nad wyciętym lasem. Polska :/ Bocian nawet nie miał zapędów samobójczych - zginąć od wygięcia dzioba czy od mieszkańców: takich dylematów raczej nie przewidywał :)

Evita - nikt normalny tego nie kuma. Musiałabyś zapytać zwyroli, czyli myśliwych. Choć obawiam się, że tym bardziej przestałabyś kumać, słuchając ich "argumentów" :/ Bociek wybiera to, co dla niego najlepsze, my wyboru nie mamy, ale jesień szanujemy, bo kolorowa i... nie jest latem :)

Marecki - daniele dziękują, ale jak słyszę "ferma", to wiem, że to rzeźna w wersji "light". Naczytałem się trochę o tym. W tym Bolesławcu na szczęście to chyba bardziej edukacyjna opcja. Mam przynajmniej taką nadzieję :) Koło zdecydowanie mnie zaskoczyło swoim krótkim żywotem :/

JPbike - no właśnie, masz fajne miejsce, a tu nagle go nie masz, bo jest "lepiej" :/ Ja tam niczego nie zajeżdżałem, kręciłem rowerem górskim w trudnych warunkach, głównie zimowych i jesiennych, chyba Kross powinien przewidzieć taką ewentualność :) Tym bardziej, że serwisu nypli chyba nie ma żadnym pakiecie :)
| 16:36 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj Cosik wymyślają przeróżne konstrukcje i to w mało spodziewanych miejscach...
A to koło demolka to naprawdę grubo zajechałeś, pełno szlifów wewnątrz, nypel zardzewiały :)
| 12:14 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj Świetne te daniele, sam mam fermę 8 km od domu, więc czasem je widuje.. Bociek lampowy bardzo ładny. Koło ledwie 9 k, to bardzo mało..
| 10:48 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj Piękne te daniele, nie mogę pojąć, dlaczego nadal zabija je się dla mięsa czy rogów.
Twój bocian chyba wypatruje kierunku wylotu. Idzie jesień..., z gniazda odleciały już bociany z Przygodzic, no trochę chyba za wcześnie! ( choć wiadomo, kocham jesień ).
| 09:31 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj Jak to po cholerę platforma? Nadleśnictwo Babki ma nadmiar drewna, to sprzedaje do lasu xD. Logiczne przecież :DDD

A bocian dobrze że nie jest dzięciołem, bo walenie w metal pewno by się nie spodobało okolicznym mieszkańcom :D
| 22:34 czwartek, 19 sierpnia 2021 | linkuj O, widzisz, nie wiedziałem, że daniele maja d... wprost z dyskoteki -w trzy paski :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz