Urwołeb

Wtorek, 17 sierpnia 2021 · dodano: 17.08.2021 | Komentarze 14

Trafił się wolny wtorek. I co? Wiatr, który urywał łeb oraz przelotne opady. Nie mogło być inaczej :)

Przede wszystkim znów się wyspałem. Normalnie w głowie mi się ostatnio przewraca. Ale spokojnie, teraz przede mną kilka dni wczesnego wstawania, zemsta będzie słodka.

Przed wyjazdem podleciałem po koło. Pan serwisant ponownie wycentrował i założył nowy nypel, do tego za korektę nie wziął kasy. Miło. A po testach póki co jest ok - na razie szyprycha nie wypadła, zobaczymy jak będzie dalej. Ale nie ma co ukrywać, nowy zestaw by mi się przydał.

No i sam wypad. Mordęga jednym słowem. Na polach porywy zrobiły ze mnie miazgę, więc nie walczyłem i nie kombinowałem, tylko wykonałem prostą trasę: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Jeden plus: nie było upału :) A wspomniany wiatr, gdy raz pomógł, dał radę - 66 km/h na Głogowskiej (na terenie niezabudowanym) o czymś świadczy.

No i w sumie całkiem klimatyczne chmury straszyły na niebie, kilka razy puszczając podniebny zwieracz.
Ciemne chmury nad Wielkopolską
Sierpniowe baloty
Pochmurne parkowanie
Ze zwierzaków jedynie samotny błotniak, do tego daleko i od tyłu. Szkoda.
Błotniak przelatujący nad balotem
Agrobłotniak :)
Tyle na dziś.

| 23:12 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Też mi się podoba ten fałmaks, zapomniałem o nim :)
| 01:23 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Lubię te polne sierpniowe motywy.
Fałmaks mimo wspomagania niezły ;)
| 21:32 sobota, 21 sierpnia 2021 | linkuj Dobre podsumowanie polityczne sytuacji w Polsce :)
| 08:00 sobota, 21 sierpnia 2021 | linkuj Jeśli chodzi o fotki, to zaczął się sezon wielkich wałków ;-) W ogóle u nas jest tak, że albo robią wałki, albo stawiają klocki.
| 21:56 czwartek, 19 sierpnia 2021 | linkuj Znicze i tak będą budzić. Osobiście myślę o zakazie zapalania zawartym w testamencie :)
| 10:40 czwartek, 19 sierpnia 2021 | linkuj ;)) sen, a właściwie jego brak zaprząta głowę temu, kto sypia mało. A ja od ponad 20 lat mam problemy ze snem, co mnie maltretuje mocno. Ale poczekam, niech się wieko trumny czy nakrętka dokręci... ;)
| 21:35 środa, 18 sierpnia 2021 | linkuj Huann - dzięki. Też wtedy byłem bez kasku. Oczywiście :)

Lapec - bałem się, że jak zwolnię, to coś się z kołem stanie, hehe :) No o siódmej, przecież to środek nocy :)

Evita - mi tam nic nie puszcza. Zobaczę jak będzie na stare lata :) Błotniak to w ogóle niedoceniany ptaszor, a szkoda. Życzę wyspania. Im szybciej, tym lepiej. Rewelacja taka, że człowiekowi aż głupio :)

Miciu - w górach to się nie dziwię, do tego sakwy dodają do zjazdu. Chyba :)

Roadrunner - no chyba niestety się zaczyna :/
| 21:16 środa, 18 sierpnia 2021 | linkuj Czyżby zawiewalo na jesień? Z tymi wiatrami
miciu22
| 17:02 środa, 18 sierpnia 2021 | linkuj Eee tam, ja z sakwami po 70 latam :D
| 10:08 środa, 18 sierpnia 2021 | linkuj Niejednemu by puściły te zwieracze przy takiej prędkości ;] ;p

Fotogeniczny, choć od tyłu, ten błotniak nad balotem :)

Matko, ten znowu wyspany, coś tu mi się w przyrodzie nie zgadza :D A kiedy jaaaa? ;))
| 06:29 środa, 18 sierpnia 2021 | linkuj Testy koła przy +60km/h heh. Odważnie :))

Boję się zapytać o której będzie te "wczesne" wstawanie :P :)))
| 22:20 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj Chylę czoła (bez kasku;)
| 21:58 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj No mi się udało na stalowym góralu w liceum zrobić pod Jelenią 80+. Gdy polskie drogi zazdrościły serom szwajcarskim tak małej ilości dziur :) Były emocje.
| 21:41 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj Raz udało mi się mą Mery bardziej rozpędzić - ale to było na zjeździe w Tatrach Słowackich ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iejle