Znów kołowanie

Niedziela, 15 sierpnia 2021 · dodano: 15.08.2021 | Komentarze 8

Niestety, okazało się, że niedawno centrowane przednie koło znów się poddało. Sądziłem, że skoro szprycha nie pękła, to będzie ok, jednak dzisiaj w połowie trasy usłyszałem dziwne dźwięki - ponownie nypel wpadł w obręcz :/ Na szczęście jechać się dało, ale oczywiście nie szalałem, tylko dreptałem ostrożnie.

Trasa znów zachodnia: Poznań - Plewiska - Gołuski - Palędzie - Plewiska - Dopiewiec - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Dość gorąco, ale do wytrzymania. Albo to po prostu ja już lepiej znoszę z musu wysokie temperatury.

Wyjątkowo nie było czego focić. W Plewiskach trafił mi się jedynie taki oto "motór" z napisem "Soviet power"...
Soviet power
...a na drucie zadowolony mazurek.
Zadowolony mazurek
Rowerowy motyw oczywiście z końca świata.
Jak zwykle na końcu świata, czyli w Lisówkach
A po południu wersja leniwa wybiegania psa, bo nigdzie jechać mi się nie chciało - rundka przez Dębinę, a potem kursik zielonymi ternami po drugiej stronie torów, z zahaczeniem o Luboń. A tam zawsze ciekawie, jak wiadomo :) Na granicy z Poznaniem stoi sobie taki oto Zamek Gargamela, zamieszkany przez Romów.
Zamek Gargamela zamieszkany przez Romów na granicy Poznania i Lubonia
Tu lubońscy inteligenci, którzy nie uznają pełnych zdań.
Lubońscy antymaskowcy. Na pomazanie pełnym zdaniem IQ nie starczyło :)
Generalnie jednak Kropa zadowolona :)
Z najbardziej klasyczną zabawką :)
Kropa w Górczynce
Aha, Dębina doczekała się kolejnej młodzieży. Nie tylko dziczej :)
Dojrzewająca niema młodzież na poznańskiej Dębinie

| 23:15 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Hehe, no było :)
| 01:37 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Po minie Kropy z jej drugiego zdjęcia widać, że było gorąco :)
| 21:49 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj DaruS - oj, potrafią. Lewki przy schodach jednak są niezmienne :) No właśnie, te tabory... Szkoda ich.

Evita - też się zastanawiałem czy to ten, ale bardziej w cywilu się wydawał :) Kropa dziękuje, łabądki, gdyby nie były nieme, też pewnie by to zrobiły :)
| 10:59 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj Soviet power to chyba z rodziny tych sprzed iluś wpisów ;) Może to ten sam ziomuś z bogatą kolekcją ;)
Kropa słodziachna, jak zwykle ;) I dziabądki też zawsze i wszędzie urocze :)
DaruS
| 05:47 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj Ci to potrafią zaskoczyć budownictwem. W mojej okolicy zamieszkują też kilka perełek. A gdzie tabory wozów kolorowych?
| 20:14 poniedziałek, 16 sierpnia 2021 | linkuj Marecki - no nie? Taki kiczowaty do kwadratu :)

Lapec - temu mazurkowi akurat raczej to nie grozi :) No niestety :/
| 11:14 poniedziałek, 16 sierpnia 2021 | linkuj Mazurek zadowolony że w piekarniku nie wylądował :)

A co do koła, to widzę że za wcześnie pochwaliłem pfff.
| 08:49 poniedziałek, 16 sierpnia 2021 | linkuj Fajniutki ten zameczek..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acysu