Gospodyniowo :)

Czwartek, 12 sierpnia 2021 · dodano: 12.08.2021 | Komentarze 9

Słońce wróciło. W sumie spoko. Cieplej się zrobiło. W sumie nie spoko :)

Wyjazd poranny, czyli jak zwykle. Na skromnej ilości kofeiny i przed śniadaniem, na zachód. Te przedpracowe wypady i kreatywność nie idą w parze, więc i z trasą nie było kombinowania: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Obudziłem się dopiero w Konarzewie. Bowiem tam napotkałem Koło Gospodyń Wiejskich w akcji. A to zawsze przykuwa moją uwagę :) Oczywiście się zatrzymałem i zagadałem. Panie brały udział w akcji szczepień, co zdecydowanie pochwalam. Na pewno działa to o wiele lepiej niż jakieś bezsensowne banery z gwiazdami. Fajna akcja, tym bardziej, że dostałem sporo gadżetów gratis i nawet miodek do zestawu :)
Sympatyczna akcja szczepionkowa Koła Gospodyń Wiejskich z Konarzewa :)
Zestaw gadżetów zupełnie za free :)
Ze zwierzakami dziś skromnie - jedynie lekko zagubiona w trawie sarenka.
Gdzieś coś słychać, ale z której strony?
Sarna - buszmen
A potem już tylko dojazd do pracy.

Kwestie serwisowe w toku. Na razie poszło pod nóż koło od szosy.

| 21:43 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj A tak :) Tylko akurat bym nie ryzykował wszystkich smaków, bo panie potrafią dodać od serducha smalczyku, skwarek i takich tam :)
| 10:52 wtorek, 17 sierpnia 2021 | linkuj I za pierrrogiii, które wielbię :D
| 20:16 poniedziałek, 16 sierpnia 2021 | linkuj Generalnie było słodko :)
| 10:20 poniedziałek, 16 sierpnia 2021 | linkuj Fajne przesłanie, do tego suweniry - normalnie miody :)))
| 18:24 piątek, 13 sierpnia 2021 | linkuj Evita - no właśnie, zmienia się, i to jak! Kiedyś same babcie, teraz wszystkie pokolenia. Życzę więc Ci szybkiej wyprowadzki i rozkręcania kółka. Byle nie różańcowego :) Bambi :/

Marecki - za ciasta z takich festynów dałbym się pokroić :)
| 07:49 piątek, 13 sierpnia 2021 | linkuj Kiedyś jeździłem na wiele festynów wiejskich. Fajna atmosfera, sympatyczne gospodynie no i jedzonko, palce lizać..
| 07:45 piątek, 13 sierpnia 2021 | linkuj Extra takie wiejskie gospodynie! Do niedawna uznawano to za przaśne i takie właśnie "wiejskie", ale ja, jak już wyprowadzę się na wieś, chętnie się do takiego koła zapiszę, bo tam zawsze się coś dzieje ;)) I świetnie, że oficjalnie popierają szczepienia.
Ech, znów mi się Bambi przypomniał...
| 18:50 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Dok(o)ładnie :)
| 18:31 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Koło do koła - i będzie atmosfera (w kole i dookoła) wesoła :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibylo