Z Murphy'm pod rękę

Poniedziałek, 9 sierpnia 2021 · dodano: 09.08.2021 | Komentarze 19

Pisałem ostatnio, że mam rozwalone koło w mtb? No to witam w świecie Murphy'ego i jego praw - dzisiaj poszła mi szprycha w przednim szosowym kole. Jak tak dalej pójdzie to pozostaną mi spacerki :/ Ok, wymiana tego elementu to niby banał dla serwisu, problem w tym, że zamówienie płaskiej szprychy o określonej długości to również nie jest łatwa misja, a od ręki w zaprzyjaźnionych miejscach nie ma. No szlag by trafił całą tę cyklozę.

Dobrze chociaż, że pęknięcie nastąpiło już pod domem. I pewnie bym go nie zauważył, gdyby nie zaczęło mi dzwonić. No nic, czasu mam ostatnio mniej niż zero, więc czy spędzę go na szukaniu kolejnych elementów do roweru czy na czymś innym, jeden kij. Na szczęście mam jeszcze zapasowe przednie koło na przetrzymanie.

No dobra, pomarudziłem. Czas na opis dzisiejszego wypadu, przedpracowego i jak zwykle zaspanego. Trasa w tę i z powrotem: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Krosinko - Dymaczewo Stare - Bolesławiec, gdzie nastąpiła nawrotka.

Gęba mi się uśmiechnęła, gdy zobaczyłem, że daniele w Bolesławcu są w dobrej formie, nawet albinosy dzielnie się trzymają. Super :)
Zaciekawiony samiec daniela
Odpoczywające stado danieli
Stadko na spacerze
Matka albinos i młode
Zadrapana impreza danieli :)
Strasznie zasyfił się ostatnio Kanałek Mosiński.
Mostek nad Kanałem Mosińskim
Zamulony Kanał Mosiński
Trafiła mi się ciekawska dzierzba gąsiorek...
Ninja-gąsiorek w pełnej krasie
Zaciekawiona dzierzba gąsiorek
Zamyślona dzierzba
...a pliszce siwej nie chciałem przeszkadzać przy śniadaniu, więc tylko dwie szybkie fotki.
Pliszka w wersji bocznej
Pliszka siwa z obiadem
Dystans zawiera dojazd do pracy. Na szczęście chwilowo bez awarii :)

| 23:24 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Pełna zgoda :)
| 02:19 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Wspaniałe są te daniele!
| 18:18 piątek, 13 sierpnia 2021 | linkuj Jestem za, a nawet za! :)
| 21:58 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Do każdego drugiego śniadania trzeci obiad i czwarta kolacja!
| 21:54 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Ja zażarcie jestem za tym, żeby żarcie było zawsze i wszędzie. Najlepiej za darmo, a konsumpcja wliczana do czasu pracy :)
| 21:29 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Ja tam jestem zawsze za równouprawnieniem ilości obiadów i kolacji w stosunku do śniadań ;)
| 18:47 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj Ranny był ptaszek, a ofiara ptaszka już stopień dalej :)
| 10:25 czwartek, 12 sierpnia 2021 | linkuj No, fajna fotomiejscówka z tymi danielami... a śniadanie to rzecz święta, aczkolwiek jeśli to był ranny ptaszek, to może już trzecie śniadanie (tudzież drugi przedobiadek) ;-)
| 20:55 środa, 11 sierpnia 2021 | linkuj Dzięki :) Oj, też mam nadzieję, bo jest masakra :/
DaruS
| 19:49 środa, 11 sierpnia 2021 | linkuj Piękny zwierzyniec uzbierałeś w tym wpisie! Daniele są super. Miejmy nadzieję, że prysły rok będzie bardziej przyjazny w branży rowerowej.
| 18:07 środa, 11 sierpnia 2021 | linkuj Lapec - i jeszcze z miliard rzeczy, które muszę wykonać zanim zacznę nadrabiać. Nie wiem kiedy mi ten czas zaczął uciekać tak hurtowo :) O PKP kiedyś będzie, choć już powoli zapominam o co tam chodziło :) Serwis masakra - dobrze, że przynajmniej mam czas na interwencję przed jesienią i zimą, gdy MTB może być przez wiele dni jedynym wyborem.

Evita - dokładnie :)
| 12:05 środa, 11 sierpnia 2021 | linkuj No to dopasował kolo wygląd do charakterku ;]
| 09:23 środa, 11 sierpnia 2021 | linkuj Pierw sprawy serwisowe, potem zaległości :). Choć ciągle czekam na akcje w PKP heh :P.

Niestety, im więcej się czegoś używa, tym większe kłopoty - szkoda ino że się kumulują. Tak zwana klasyka pfff.
| 20:42 wtorek, 10 sierpnia 2021 | linkuj To Vlad Palownik wręcz :)

| 09:27 wtorek, 10 sierpnia 2021 | linkuj Miło zawsze popatrzeć na spokojne zwierzaki w zgrai. Gąsiorek-bandito wygląda mi na czupurną jednostkę :D
| 21:55 poniedziałek, 9 sierpnia 2021 | linkuj Huann - poetycka prawda. Aż boli - auuuu! :)

Są również watahy zaległości. Znów muszę im się poddać :/
| 20:39 poniedziałek, 9 sierpnia 2021 | linkuj Nieszczęścia to wilki losu: chadzają watahami!
| 20:24 poniedziałek, 9 sierpnia 2021 | linkuj No niestety. Gorsze niż Covid :)
andale
| 18:19 poniedziałek, 9 sierpnia 2021 | linkuj Z tymi kołami to teraz jakaś zmora :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzedm