Brutal :)

Sobota, 7 sierpnia 2021 · dodano: 07.08.2021 | Komentarze 6

Wolna sobota, czyli czasu brak i nie wiem w co ręce włożyć :) Niedługo wypad ze znajomymi, więc wpis na szybko. Zaległości albo późnym wieczorem, albo jutro.

Przynajmniej udało mi się wyspać. Hura.

Wyjazd przed dziesiątą, na zachodnie rubieże, czyli trasa: Poznań - Luboń - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Wiało dość brutalnie. Co nie było tylko moją opinią, ale i sympatycznego szoszona, którego dogoniłem przed Dopiewem, a pożegnałem w Palędziu. Na tyle się fajnie gadało, że znów olałem walkę o średnią, a mój chwilowy towarzysz sam zaczął marudzić, że wiatr coś nie ten teges. Swój człowiek :)

Nie za bardzo było co focić, bo w Lisówkach i Trzcielinie aktualnie rządzą tego typu potwory:
Monstra atakują kraj :)
Martwa natura natomiast dzisiaj całkiem słoneczna.
Wyjątkowo słonecznie dziś w Trzcielinie
Rowerowy moment musiałem ująć w miejscu sprawdzonym, z widokiem na WPN.
Najbardziej klasyczny z moich klasycznych motywów
Zwierzęcy element za to udało się uchwycić na Dębinie, gdy rudzik ogłosił, że pora na obiad :)
Rudzik ogłasza porę obiadową :)