Szaruchno

Środa, 4 sierpnia 2021 · dodano: 04.08.2021 | Komentarze 9

Przyszedł czas na powrót do pracy. Poranne wstawanie zostało mi z ostatnich "wolnych" dni, ale już siedzenie przez kilka dobrych godzin na czterech literach to coś, za czym zdecydowanie nie tęskniłem. No nic, z czegoś żyć trzeba.

Wyjazd w wersji niewyspanej, czyli klasycznej.

Tym razem kierunek wschodni: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Babki - Daszewice - Kamionki - Borówiec - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Nie jechało się źle. Ani też w sumie dobrze. Ot, po prostu ziewająco :)
Okolice poznańskiej Głuszyny
W Dachowie kończą remont. I co? No i DDR-gówno :/ Cała wieś w kostce. Oczywiście olałem, dokumentując jedynie CPR-owy debilizm.
Nowy asfalt i oczywiście nowa kostka :(, Dachowa
Na szczęście już na niezabudowanym jest normalniej.
Asfaltowy kawałek dziwnej śmieszki
Zawitałem też na chwilę nad zalew w Szczodrzykowie. Dosłownie na moment, bo nie miałem czasu na fotki. Z daleko udało mi się jednak przyuważyć czarnego bociana.
Ledwo uchwycony bocian czarny
Szkoda, że było tak szaro, bo kilka obiektów aż się prosiło o dobre światło. No niestety, spora odległość oraz chmury zrobiły pikselozę.
Bocian i czapla biała pilnują pola
Trzy drapiące się czaple
Niewyraźna czapla biała
Czapla w locie
Do pracy pojechałem rowerem miejskim, bo kropiło.

Miał być wpis o PKP, ale... nie wyrobię się. Padam na ryj. Praca powinna być zakazana :) Może jutro w końcu nadrobię.

| 23:27 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Niestety :( Też żałuję, bo zdjęcie marne.
| 02:43 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Wspaniały ten czarny bociek, szkoda, że był daleko, ale ich chyba nawet bliżej nie da się podejść.
| 18:19 piątek, 6 sierpnia 2021 | linkuj Evita - to by była jedyna forma reklamy, którą bym lubił :) W tym miejscu najczęściej jest obfito :)

Miciu - ten dramat Polska się nazywa :) Po raz kolejny się okazuje, że jakiekolwiek standardy wspólne dla tego samego kraju są nie do zrobienia - w Poznaniu każda nowa ddr-ka jest prorowerowa, a już poza jego granicami antyrowerowa...
miciu22
| 15:20 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Nie ma jak kostka :D Dramat. Obfite łowy :)
| 12:58 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Wyspanie jest przereklamowane! A ja znam się na tym drugim, jak mało kto ;) Latające dziś w obfitości *-*
| 20:37 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Huann - wiem, a nawet rary-taś,taś :) W sumie racja z tym PKP :)

Roadrunner - nie łączą się, to zupełnie inne ptaki wbrew pozorom :) Białe lubią towarzystwo ludzi i się ich nie boją, czarne wręcz przeciwnie - żyją w lasach i uciekają przez człowiekiem. W sumie wolę te drugie :)

Marecki - dzięki, zgadza się. Byłem w szoku, że w ogóle go widzę. Z daleka była to czarna kropka na polu, dopiero zoom mnie ucieszył :)
| 18:38 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Gratki za czarnucha, ciężko mu zrobić jakiekolwiek foto, nie mówiąc o wyraźnym..
| 18:14 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Ciekawe jak sie dogaduja czarno-białe bociany.
Albo czy sie łączą w pary :P
| 17:41 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Czarny bocian to rarytas :)

Wpis o PKP bez znaczącego opóźnienia (za które tradycyjnie serdecznie przepraszamy!) byłby mało wiarygodny ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa baczy