Niedospańczo

Wtorek, 3 sierpnia 2021 · dodano: 03.08.2021 | Komentarze 10

Mój ostatni wolny roboczy dzionek w tym tygodniu rozpocząłem wstaniem o... szóstej rano. Teściowa bowiem miała na dziś zaplanowane przyjęcie do szpitala i trzeba było z nią jechać. Misja się udała, jak na polskie warunki nawet źle nie było w temacie standardów szpitalnych, a ja w domu byłem jakoś po dziewiątej, w stanie takiego niedospania, że nawet myślałem, czy nie zafundować sobie drzemki przed rowerem. Jakoś jednak wygrałem z kryzysem i ruszyłem.

Ziewając wykonałem znów pętelkę zachodnią: Poznań - Luboń - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Nawet nie starałem się walczyć z wiatrem i sennością. Jechałem po prostu krok za krokiem i tyle. Zaliczyłem nawet kawałeczek terenu, odwiedzając "swoją" ambonę w Lisówkach. Znów nie spotkałem w niej żadnego gnoja z flintą, więc uznaję ją za wegetariańską :)
Ambona w Lisówkach, na szczęście wciąż bez gnoi myśliwych
Pola w Lisówkach
Podczas dojazdu natrafiłem na sarenki...
Ciekawskie sarenki
Uszy w sztorc
Poranny jogging :)
...młodą bogatkę...
Młodziutka bogatka
Bogatka schowana w zbożu
...a nad głową przeleciały mi żurawie. I jak tu nie wielbić Lisówek? :)
Para żurawi nad głową
Do kompletu dokładam jeszcze błotniaka, ale tym razem z okolic Szreniawy i mało wyraźnego.
Błotniak daleko na niebie
Tyle na dziś. Zaległości opisowe z wypadu na wesele, tak jak te BS-owe, znów przekładam o kolejny dzień :)

| 23:28 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Oj tak. Na szczęście mało znane :) Jeszcze...
| 02:45 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Lisówki pod względem zwierzaków to widać jedno z lepszych miejsc w tamtej okolicy.
| 18:16 piątek, 6 sierpnia 2021 | linkuj To by był mały pikuś. Boję się tego, co mógłbym zobaczyć w takim na przykład Dymaczewie :)
| 05:44 czwartek, 5 sierpnia 2021 | linkuj Faktycznie - uciekło mi :)

Teraz ino życzę żebyś żadnych skór w Skórzewie nie zobaczył :))
| 20:40 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Lapec - był już kiedyś przecież lisek (http://trollking.bikestats.pl/1969726,Lis-owki.html#comments) :) Taaaak, tamte ambony były w jedynej słusznej dla nich pozycji :)

Evita - dziękuję :) *-*

Huann - w sumie niewiele je różni, choć w sławojce czasem przebywają normalne osoby :)

Roadrunner - dokładnie :)

Marecki - dzięki! :)
| 18:41 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Fajne zdjęcie żurawi i młodej bogatki..
| 18:09 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj No i jest.nasze znane M1 :):):):)
| 08:53 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Ta ambona wygląda jak sławojka na wysokościach :D
| 08:49 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Ale fajnej dzieciarni dzisiaj u Ciebie :) Żurawie w locie też piękne! *-*
| 07:34 środa, 4 sierpnia 2021 | linkuj Ciągle bez liska w Lisówkach, ale choć kolory sarenek lisie ;))

Ambony fajniejsze były w jednym z poprzednich wpisów - obalone, gdzieś za płotem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyopr