Nowowindowsowo :)

Niedziela, 6 czerwca 2021 · dodano: 06.06.2021 | Komentarze 12

Miałem się wyspać, ale znów nie wyszło. Tym razem Kropa dała do wiwatu, drapiąc się przez połowę nocy. Albo to kwestia jakiegoś uczulenia na trawy lub inne cosie, po których ostatnio łaziła, albo może kwestia błocka, w którym się wytarzała, albo wody, albo coś zjadła. Dużo tych "albo", na razie została potraktowana szamponem leczniczym, jak nie pomoże to trzeba będzie znów zawitać u weterynarza.

Wyjazd w związku z powyższym w formie niewyspanej. Ale generalnie nigdzie mi się wyjątkowo nie spieszyło, więc człapałem spokojnie, ziewając co jakiś czas.

Wiało cholera wie skąd. Na pewno nie mi w plecy. Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Żerniki - Tulce - Gowarzewo - Komorniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Znalazłem nowego Windowsa XP :) Co prawda miałem go na oku już od dawna, ale dopiero teraz pogoda (niestety zdecydowanie za ciepła) pozwoliła na odpowiednie ujęcie.
Kolejny poznański Win XP :)
A poza tym odwiedziłem OSP w Szczytnikach...
Przy OSP w Szczytnikach
...zerkając na bociana z ledwo wystającym młodym (dziś też wziąłem tylko kompakt)...
Bocian z ledwo wystającym młodym
...ścigałem się z pociągiem na kładce przy Dębinie. Tu wygrałem...
Wyścig z towarowym
...ale już ten radziecki klasyk mnie pokonał.
Jakiś klasyczny klasyk
Nawiedziłem też malowniczy kanałek w Komornikach.
Kanałek w okolicach Komornik
Doklejam jeszcze kruka z Radzewic...
Kruk z Radzewic
...oraz kadry z Dębiny. Dzisiejszy...
Uroczysko niedaleko Warty na poznańskiej Dębinie
...oraz sprzed kilku dni. Takie oto znalezisko mi się trafiło :)
Znalezisko jak z horroru na Dębinie :)
Mam podejrzenie, że ktoś tu kręcił jakiś horror klasy D. Jak Dębina :)

| 21:03 środa, 9 czerwca 2021 | linkuj Lapec - dlatego jestem przeciw każe śmierci. To zwyroli nie odstraszy, ale już nauczka w pierdlu być może. Dzięki, a w sumie nie napisałem, że szamponik niestety nie pomógł, ale jeden zastrzyk u weta już tak :) Jakaś alergia musiała się trafić.

Evita - szkoda, że nie pozdrowił, oceniłbym akcent :) Jestem za akcją zadrzewiania Windowsa!
| 12:27 środa, 9 czerwca 2021 | linkuj Ja pierdzielę, cały outfit ma w klimacie radzieckim ;) Ja bym jednak drzew do windowsa nasadziła ;)
| 09:04 środa, 9 czerwca 2021 | linkuj Lala w klimacie xD. U nas jednak trzeba uważać na takie kadry, bo zdecydowanie za blisko mamy do Sosnowca. Ostatnio znowu 11-latek z Katowic zakończył tam żywot. Do sieci na całe szczęście trafił filmik jak morderca wchodził do więzienia - no łatwo (i bardzo dobrze!!) miał nie będzie ;].

Łindołs natomiast w najlepszym wydaniu :). A Kropie dużo zdrowia - może zaraz doczytam czy szamponik pomógł :)).
| 20:24 wtorek, 8 czerwca 2021 | linkuj Marecki - w sumie tęsknię za nim :)

Roadrunner - a mi się właśnie podoba, lubię takie klimaty :)
| 16:42 wtorek, 8 czerwca 2021 | linkuj lala w wodzie straszny widok, z włąszcza z daleka :(
| 08:59 wtorek, 8 czerwca 2021 | linkuj Zobaczyłem zdjęcie z pola i od razu mi sie przypomniał dzwięk zamykania windowsa XP xD
| 20:23 poniedziałek, 7 czerwca 2021 | linkuj Hehe, może to jakiś czytelnik tego bloga oznacza bliskie mi miejsca? :) Muszę w końcu ruszyć na te bagna od właściwej strony.
| 19:06 poniedziałek, 7 czerwca 2021 | linkuj No tak. radziecka myśl techniczna wymiata (ten motocykl), a chińskie skuterki da się pokonać :)
Fakt, horror klasy D :) Przypomniało mi się że w pobliżu bagien trzcielińskich napotkałem podobną i samą głowę lalki umieszczoną na dwumetrowym palu - za pierwszym razem wziąłem to za kanibalizm :)
| 21:43 niedziela, 6 czerwca 2021 | linkuj Dzięki za info :) Ja zanotowałem jedynie, że Polska Miedź się na niej ogłaszała. Czy coś tam podobnego :)

Oj tak, na taką zieleń czekałem!
| 21:18 niedziela, 6 czerwca 2021 | linkuj Fajny wyścig z Gamą Marathon - to jedna z tych lokomotyw elektrycznych polskiej produkcji, która wyposażona jest w silnik spalinowy do dojazdów na niezelektryfikowane bocznice ;)
Wspaniale wygląda zielona leśna gęstwina nad wodą!
| 20:36 niedziela, 6 czerwca 2021 | linkuj Do tego sporo spóźniona :)
| 19:39 niedziela, 6 czerwca 2021 | linkuj Biedna Marzanna!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kjakr