Za-jęcząc :)

Piątek, 14 maja 2021 · dodano: 14.05.2021 | Komentarze 12

Od wczorajszego wieczora czasu mam z grubsza mniej niż zero. Mimo że dzionek wolny. Standard.

Dzisiaj w ramach atrakcji: szukanie specjalisty dla Teściowej, wizyta u dentysty, spacer z psem oraz organizacja nowego laptopa dla Żony, bo wczoraj (właśnie wieczorem) stary wydal ostatnie tchnienie. Wydaje się mało jak na jeden dzień? Tak, wydaje się :)

No i jeszcze rower. A jak :) Wyjazd w szeroko rozumianym międzyczasie, czyli przed jedenastą, na szybko-wolną rundkę na zachód: Poznań - Luboń - Łęczyca - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Temperaturowo w końcu spoko. Oby tak zostało. Tylko wiatr niech wyluzuje, albo niech się zdecyduje co do kierunku :)

Atrakcją wyjazdu były zające. Trzy "upolowałem" w okolicach Chomęcic. Czujne, ale gdy się upewniły, że nic im z mojej strony nie grozi (oczywiście na dystans aparatu), zaczęły spokojnie szukać na polach jedzenia, a nawet się bawić niczym jakieś pieski. Świetnie się to obserwowało, tym bardziej, że na wolności.
Zając z uszami w górze
Aż się kurzy!
Gonitwa dzikich zajęcy. I to na wolności!
Do startu, gotowi... :)
O, chyba ktoś mnie podgląda :)
A okolice Lisówek zrobiły się jeszcze bardziej malownicze.
Malowniczo w Lisówkach
Rzepak rządzi!
Generalnie jednak zbyt słonecznie nie było :)
Dzisiaj pochmurnie na klasyku
Tyle, bo późno. Padam na ryj, ale większość planów na dziś zostało wykonanych. Choć i tak najbardziej emocjonujące były zające :)

| 20:44 czwartek, 20 maja 2021 | linkuj No nie ma :)

Ładnie kicałeś, już widzę :)
| 07:03 czwartek, 20 maja 2021 | linkuj Jak zwykle - goni się cały dzień, a jak opowiadasz co zrobiłeś, to wychodzi że każdy inny by to w 2h ogarnął :). Nie ma lekko :P.

Kicam dalej nadrabiać :))
| 20:12 niedziela, 16 maja 2021 | linkuj Dzięki :) Tak, w końcu widać JAKIEKOLWIEK barwy... :)
| 11:25 niedziela, 16 maja 2021 | linkuj Super sesje z zajęcami..Reszta fotek to wreszcie żółto-zielono, czyli majowe kolory :)
| 20:15 sobota, 15 maja 2021 | linkuj Jakbym niczym w "Tytusie..." miał okazję się zmniejszyć, poszalałbym :)
| 20:12 sobota, 15 maja 2021 | linkuj Ale raczej z publiczności, niż z zawodników ;-)
| 20:08 sobota, 15 maja 2021 | linkuj Roadrunner - jedne i drugie są fajne, choć króliczki słodsze. Ale za to zające bardziej ruchliwe i dzikie :)

Meteor - no poczułem się lekko jak mini kowboj :)

Huann - zdecydowanie, bez kicu :)

Miciu - ja też... :) Ale czasem nie ma wyjścia...

Kolzwer - dzięki :) A Lisówki od jakiegoś czasu baaaardzo lubię.
| 19:14 sobota, 15 maja 2021 | linkuj W zielono-żółtej wersji Lisówki jeszcze bardziej malownicze. Sesja z szarakami wyszła bardzo dynamicznie :)
miciu22
| 06:29 sobota, 15 maja 2021 | linkuj Czasem wolę iść do pracy, niż mieć tak zawalony dzień.
| 21:45 piątek, 14 maja 2021 | linkuj Faktycznie - jak na wolny dzień, miałeś się czym... zając! ;)
| 21:13 piątek, 14 maja 2021 | linkuj Normalnie jakieś zajęcze rodeo ;-)
| 20:58 piątek, 14 maja 2021 | linkuj Ale jaja z tych Kijajców heuaehuahea takie dziwolągi , wolę króliki :p

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wskie