Oddechowo

Środa, 12 maja 2021 · dodano: 12.05.2021 | Komentarze 14

Dzisiaj nawet dało się żyć. Co prawda temperatura była wysoka, ale niższa niż wczoraj - maksymalnie 27 stopni. Jeszcze ujdzie.

Wypad poranny, jak zwykle przedpracowy, niedospany. Trasa południowa: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

W jedną stronę, mimo że pod wiatr, jechało mi się nawet spoko. Co prawda duło w ryj, ale byłem zdziwiony, że tak nawet do ogarnięcia. Cieszyłem się, bo w perspektywie miałem przecież powrót z podmuchami w plecy. Znów wykazałem się naiwnością - okazało się, że najpierw jechałem z wiatrem... :)

Udało mi się uwiecznić kanię rudą. Może nie jakoś super ostro, ale biorąc pod uwagę odległość, dobrze, że cokolwiek widać :)
Patrząca na mnie kania ruda
Przelot kani
Zaciekawiła mnie też wrona siwa, którą rzadko widuję poza terenami miejskimi...
Odlatująca wrona siwa
...tym bardziej gdy goni szpaka :)
Wrona goniąca szpaka
Zaskoczyłem sarenki...
Zaskoczone sarenki
...i nie zaskoczyłem żurawia :)
Opalający się żuraw
Żurawie drapanko
Jeszcze "mój" stały las.
W lesie w okolicach Żabna
Leśne przebłyski
Oraz klasyka polskich śmieszek :)
Klasyczna klasyka polskich DDR-ek :)
Do pracy nie jechałem rowerem, bo na wieczór zapowiadano burze.

| 20:10 sobota, 15 maja 2021 | linkuj W sumie nawet nie wiem kto wygrał :)

Taaaaa, dwie osoby można przeskoczyć, niestety tak jak piszesz - grupówki to już wyższy level paniki :)
| 18:13 sobota, 15 maja 2021 | linkuj Podniebny pościg wrony i szpaka najlepszy :)
Dobrze, że na końcu miałeś tylko dwie delikwentki na ścieżce, przy większej grupie robi się często takie zamieszanie, przemieszanie jadących z lewej, prawej, że nie wiadomo czy samemu po ich roszadzie wyprzedzić z lewej, prawej, czy środkiem (choć najczęściej mnie spotyka ostatnia opcja, bo w końcu tylu Anglików u nas w PL).
| 17:54 czwartek, 13 maja 2021 | linkuj Lapec - no ale jakby zostawić taki wrzesień lub wczesny październik na cały rok... :) Ja tam się często uśmiecham, choć głównie kwaśno :)

Huann - ano właśnie :)
| 17:35 czwartek, 13 maja 2021 | linkuj Chyba, że jest alergikiem ;D
| 11:44 czwartek, 13 maja 2021 | linkuj Drugi raz czytam "byle do jesieni" ;/. Po jesieni jest zima - czyli kicha ;//

Trzeba się cieszyć zielenią - jak wszytko kwietnie, to człowiek sam się do siebie uśmiecha :))))
| 21:30 środa, 12 maja 2021 | linkuj Nie co za ta tym idzie, ale raczej się idzie zamiast jechać :)
| 21:25 środa, 12 maja 2021 | linkuj Jedyne pocieszenie, a co za tym idzie - także więcej czasu spędzanego na siodełku :D
| 21:15 środa, 12 maja 2021 | linkuj Dobrze, że już średnimi (prócz tych minimalnych) przestałem się zbytnio przejmować :)
| 20:59 środa, 12 maja 2021 | linkuj Ileż jeszcze średnich ucierpi przez takie...
| 20:27 środa, 12 maja 2021 | linkuj Miałem taki potencjalny manewr z tyłu głowy, więc na wszelki wypadek zwolniłem niemal do zera. Łatwiej przeskoczyć :)
| 19:03 środa, 12 maja 2021 | linkuj To i tak cud niemalże, że ta z lewej nie zjechała w prawo, a ta z prawej - na lewo :D
| 18:45 środa, 12 maja 2021 | linkuj Huann - nie no, moje wrzaski (kulturalne, ale musiałem być głośny, żeby usłyszały) spowodowały, że panie zrobiły mi kawałek wolnego z lewej. Prawie się przy tym taranując :)

Meteor - byle do jesieni... :/
| 17:58 środa, 12 maja 2021 | linkuj U nas dziś było tak samo jak wczoraj, gdyby nie wiatr to i w cieniu by się nie dało wytrzymać.
| 17:46 środa, 12 maja 2021 | linkuj Zwierzątka jak zawsze cieszą oko :)

A te panie to pewnie wyprzedziłeś środkiem - tyle miejsca Ci zostawiły! :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gener