Staroambonowo :)

Sobota, 8 maja 2021 · dodano: 08.05.2021 | Komentarze 11

Muszę przyznać, że było dzisiaj ładnie. Przynajmniej wizualnie, bo w realu swoją łyżkę dziegciu dołożył wiatr.

Wyjazd grubo po dziesiątej, bez stresu czasowego, ale też bez chęci na jakieś dłuższe eskapady. Już przyzwyczaiłem się do wypadów po okolicznych fyrtlach, ale za to ze stałym poszukiwaniem obiektów do sfocenia. Niestety dzisiaj nie było za bardzo na czym oka zawiesić.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Odwiedziłem "znajomą" ambonę w Lisówkach. Barwy ma nieco zbliżone do tych w kościele. I w sumie te i te podobnie szanuję :)
Ambona, barwy niemal jak w kościele :)
Pod amboną w okolicach Lisówek
Oczywiście wlazłem na górę.
Widok z amboniego okienka
Początek WPN-u w Lisówkach
No i chyba obudziłem osy, bo były zaspane. Mam nadzieję, że się ogarną. I przy okazji ciachną jakiegoś myśliwego :)
Zaspana osa
Jedyny większy "upolowany" dziś zwierzak - pantera łąkowa :)
Pantera polna :)
Wiało :)
No wiało :)
Po południu jeszcze wypad na Dębinę z Kropą (nowe znajomości zawarte)...
Nowe znajomości
...i pierwsza w tym roku rusałka pawik. Też trochę jeszcze nie do końca obudzona.
Pierwsza tegoroczna rusałka pawik

| 17:27 czwartek, 13 maja 2021 | linkuj Hehe, czyli ten by raczej kryteria spełniał :)

Życzenia dla osy również ode mnie. Z całego serca :)
| 09:06 czwartek, 13 maja 2021 | linkuj Co do kota to zawsze mi się kolega przypomina, który to mi podpowiedział że jak będę adoptował sierściucha to żebym brał takiego z dużymi oczami ... bo tym z pionowymi kreskami to ... nie ufa ^_^

Osie życzę na przyszłość w tym miejscu dużo zdrowia i mocnego żądła :)))
| 18:17 wtorek, 11 maja 2021 | linkuj Hehe :)
| 16:54 wtorek, 11 maja 2021 | linkuj Może, taka ciupakabra
| 20:44 poniedziałek, 10 maja 2021 | linkuj Może schował na widok aparatu :)
| 20:11 poniedziałek, 10 maja 2021 | linkuj Ło kurŁa temu kociambrowi brakują jeszcze dwa białe zęby z przodu :P:P:P.
| 20:40 niedziela, 9 maja 2021 | linkuj Każde studia mają co najmniej jeden pawik wspólny :)
| 20:37 niedziela, 9 maja 2021 | linkuj Co do szerszeni, to więcej tam nie sprawdzałem ;)
Z Rusałką P. miałem dokładnie to samo skojarzenie :D
| 20:21 niedziela, 9 maja 2021 | linkuj Huann - mam nadzieję, że szerszenie czekały z niecierpliwością na następnego wizytatora. I był nim myśliwy :) Hehe, dobre, dobre z tą rusałką. Studia mi się przypomniały :)

Kolzwer - rzadko bywam, jakoś mi z tymi uroczymi miejscówkami nie po drodze, ale wierzę na słowo :) Taaa, Kropa dogada się z prawie każdym :)
| 15:13 niedziela, 9 maja 2021 | linkuj Drzewo dobrze wskazuje, że wiatr nie był łaskawy. Osy i szerszenie to często stali bywalcy ambon, sam wchodzę tylko do tych sprawdzonych przez innych - przy alergii mogło by nie być za ciekawie. Kropie widać wielkość nowego znajomego nie przeszkadza :)
| 20:22 sobota, 8 maja 2021 | linkuj Kiedyś, aktualizując mapy wykorzystywałem ambony w celach wokółobserwacyjnych - ale raz musiałem z jednej zmykać pędzikiem, bo walnąłem głową w gniazdo szerszeni ;)

Rusałka Pawik - dobra ksywa dla (nazbyt) rozrywkowej koleżanki :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zensp