Po królewsku

Środa, 5 maja 2021 · dodano: 05.05.2021 | Komentarze 14

Wiosenka 2021 trwa. W związku z tym prawie mnie z drogi kilka razy zwiało.

A poza tym było całkiem komfortowo - ciężkie chmury co chwilę groziły deszczem, ale jednak na straszeniu się skończyło, było też kilkanaście stopni na plusie, a nie tak jak ostatnio niewiele powyżej zera. Szaleństwo :)

Wyjazd poranny, przedpracowy. Trasa w tę i z powrotem: Poznań - Luboń - Łęczyca - Mosina - Krosinko - Dymaczewo Stare - Bolesławiec. W jedną stronę rzeź wietrzna, w drugą zdecydowanie lepiej, nawet przez kilka kilometrów wiało w plecy. Ale za mało.

Skoro byłem w Bolesławcu, to zajrzałem do danieli. Oczywiście znów ich nie było, ale ostatnio sprawdziłem, że raczej wciąż tam egzystują, tylko że pochowane. Musiałem się obejść smakiem królika. Oczywiście w przenośni :) Słodziak, nie ma co.
No słodziak, bez dwóch słów :)
Klasyczna królicza poza
Królicze drapanko
Poza tym poznałem kolejną parkę bocianów, w Dymaczewie.
Pochmurny widok na bocianie gniazdo w Dymaczewie
A jednak dwa boćki
I malowniczego mazurka.
Wdzięczny mazurek
Polubiłem ostatnio Kanał Mosiński. Czterech liter nie rwie, ale jak na Wielkopolskę jest nawet malowniczy.
Nad Kanałem Mosińskim
Dzisiaj coś tam się działo, bo woda dziwnie spieniona była.
Jakieś tam działania na tamie Kanałku Mosińskiego
No i jak zwykle moje ulubione drzewka na polach.
Drzewa na podpoznańskich polach
Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 20:48 poniedziałek, 10 maja 2021 | linkuj Fajno :) Pozdrów!
| 20:24 poniedziałek, 10 maja 2021 | linkuj Żonie też się podoba
| 20:50 piątek, 7 maja 2021 | linkuj Dziękuję :) Rzeźbiłem z tego, co się trafiło, kosztem średniej :)
| 14:34 piątek, 7 maja 2021 | linkuj Zajączek fantastyczny..
Ale tez bardzo ładne ujęcie z boćkami i pozujący mazurek. Przyrodniczo dopisało :)
| 21:33 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Nie ma nic fajnego w podjazdach na wiadukty, nie pisałem też, że się nie znasz, nie imputuj tutaj :) Chodziło mi o to, że nawet tu da się zrobić jakieś tam przewyższenie, nawet po takich dziwotach.
gizmo201
| 18:57 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Ale mi przyjemność po wiaduktach jeździć, taki nudyzm. Chyba co innego uznajesz za podjazd. Dla mnie nasze fałdki są płaskie, więc wychodzi na to, że się nie znam, a kilka fajny pagórków mamy np. okolice Garbu Tarnogórskiego często z różnicami terenu dochodzącymi jednorazowo do 100m. No nic zostają mi ino Czeskie i Słowackie drogi, a wróć czekać trza aż otworzą granice £<ble>
| 18:32 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Gizmo - są podjazdy, pod Poznaniem masz co chwilę wiadukty nad drogami szybkiego ruchu, 3-4% każdy i się uzbiera, hehe :)

Evita - myślę, że z królikiem poszłoby łatwiej niż z mazurkiem :)

Roadrunner - akurat nigdzie nie nadawała w okolicy :) A focąc królika pamiętałem, że podobał się Twojemu synowi :)
| 15:31 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Do tych fotek brakuje tylko Czubówny :):):)
1 fota Słodziak
| 10:57 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Mazurek, jak malowany ;) Króliczek do miziania obowiązkowo - słodziak ;)
gizmo201
| 05:21 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Ja bym chciał takie "trochę" by wiało, bo u nas czy w górach jak zawieje to nie ma co zbierać <hahahah> Najgorsze co jest w WLKP to całkowity brak podjazdów. U nas jest ciężko coś dobrego znaleźć, ale tam to totalna lipa!
| 21:48 środa, 5 maja 2021 | linkuj Poznań generalnie ma dobre położenie jeśli chodzi o opady. Bywają, ale w mniejszym stopniu niż nad resztą Polski. To dobre miejsce, ale w zamian trochę wieje :)

Mazurek dziękuje!
| 21:04 środa, 5 maja 2021 | linkuj W dzień gdy u mnie lało i było tylko kilka stopni z ciekawości spojrzałem na radar meteo co tam pod Poznaniem i faktycznie trafiłeś na względnie dobrą aurę, jak na tą wiosnę przystało. Sympatyczny kicak, ale dla mnie fota mazurka wygrywa ;)
| 20:23 środa, 5 maja 2021 | linkuj Tamten Bolesławiec odwiedzałem od dziecka - nie wiem który jest brzydszy :)
gizmo201
| 19:34 środa, 5 maja 2021 | linkuj Bolesławiec- byłeś w dolnośląskim huehueheh.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni