Powrót do kondominium

Wtorek, 4 maja 2021 · dodano: 04.05.2021 | Komentarze 10

Fajnie było (no, nie do końca, bo pogoda średnia), ale się skończyło. Czas wrócić do przykrego ludzkiego schematu, którego głównym elementem jest spędzanie iks czasu w robocie. Jakby nie było ciekawszych rzeczy do zrobienia :)

Wyjazd dziś w okolicach dziewiątej rano. Aura "taka se" - ani zła, ani dobra. Pochmuno, wietrznie, ale bywało już gorzej. Przynajmniej śnieg nie padał, co jak na tegoroczną wiosnę jest już jakimś sukcesem :)

Trasa to "kondominium", rzadko ostatnio uskuteczniane: Poznań - Luboń - Wiry - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Krosinko - Dymaczewo - Łódź - Witobel - Stęszew - Dębienko - Trzebaw - Rosnówko - Szreniawa - Komorniki - Poznań.

Nie szalałem. Zmienne podmuchy nie pozwalały. Ale po jednej z moich ulubionych pętelek się z chęcią przejechałem.
Wielkopolska Łódź i spojrzenie na WPN
Takiego oto miłośnika diesla spotkałem. "Stop hybrid go diesel" - ciekawe podejście...
Stop hybrid go diesel - ciekawe podejście...
Przed pracą musiałem jeszcze skoczyć z Kropą do weterynarza, bo znów - jak to się mówi po poznańsku - wiukała. Czyli od kilku dni kaszlała, a czasem słabo wymiotowała wodą. Przerabialiśmy to już, więc diagnoza była raczej znana - lekkie zapalenie oskrzeli. Lekarz to potwierdził i dostała pierwszy z kilku zastrzyków. A że zniosła to dzielnie, to udało mi się jeszcze zrobić jej przebieżkę po Dębinie. Prócz powyższego jak widać psu nic nie dolega :)
Radocha, że już po szczepieniu. Nie na Covid :)
Wiosenny klimat w "moim" lesie.
Umarłe i kwitnące drzewa, czyli klimat poznańskiej Dębiny
Padł ostatnio jeden z wielu olbrzymów. Ale przynajmniej dożył swojego wieku, odszedł siłami natury, a nie wycięty przez człowieka. Teraz będzie spełniał swoją funkcję w inny sposób (oczywiście jeśli tak pozostanie, co dla przyrody jest najbardziej pożądane).
Upadły olbrzym. Ale przynajmniej dożył swych lat
Spieszyłem się, więc zwierzęcy kadr na dziś to tylko face to face z gągołem :)
Gągoł face to face
Dystans zawiera dojazd do pracy.

| 18:24 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Lapec - hehe, na pewno ma kopyto :)

Evita - no to luz, że rulez, hehe :)

Roadrunner - zwierzaki pełną gębą :)
| 15:44 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Pieseł i kaczeł miał ewidentnie coś w pysku ;p;p;p
| 10:55 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Kropa i gągoł - rulez! Go hybrid - rulez! Las - też rulez! ;)
| 07:27 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj A i jeszcze coś do BMW => https://kwejk.pl/obrazek/3760979/ciekawe-ile-ma-koni-mechanicznych-pod-derka.html

:P
| 17:59 środa, 5 maja 2021 | linkuj Kolzwer - myślę, że człowiek w BMW rzadko zmienia zdanie :) Dziękuję, dziś była druga seria, już jest widoczna poprawa.

Lapec - dokładnie tak :)
| 08:14 środa, 5 maja 2021 | linkuj Jak drzewo upadło do lasu (a nie na ścieżkę) to nie ruszać ;].
| 22:43 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Jak tym autem trafi na zawziętych ekologów pewnie zmieni zdanie :))
Kropa jest pełna wigoru, więc z pomocą zastrzyków pewnie w mgnieniu oka jej przejdzie, zdrówka dla niej!
| 20:13 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj DaruS - szczególnie rozbawia ekologów :) No wiosna nie imponuje :/

Huann - dziękujemy! :)
| 20:06 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Zdrówka Kropie!
DaruS
| 19:31 wtorek, 4 maja 2021 | linkuj Napis na zderzaku pewnie nie jednego rozbawi. Po Kropoe choroby nie widać, a pogody tej wiosny nie chce mi się komentować.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atrza