Chomik 2021, odcinek trzeci, zasypany

Poniedziałek, 8 lutego 2021 · dodano: 08.02.2021 | Komentarze 12

No to cudu nie było. Niestety. Miało sypać, to sypało. A w sumie to zasypało.

Gdy szedłem spać, na ulicy pod domem widziałem asfalt. Gdy rano się obudziłem, w tym samym miejscu widniał już miks śniegu, brei i lodu. Cóż, przynajmniej mogłem godzinkę dłużej pospać :)

Po kawce wsiadłem na #%$@ chomika. W sumie bez wyrzutów sumienia, bo z widokiem na okno i na to, co się na nim działo. Sorry, ale samobójcą, dziadkiem na składaku potrafiącym śmigać po szklance, albo dostawcą z Pyszne.pl nie jestem :)

Wynik chomikowania:
- dystans: 32,5 kilometra,
- czas: 1h i 50 sekund;
- średnia: 32,1 km/h.

Następnie na chwilę z Kropą po osiedlu...
Śnieg czy nie śnieg, walka trwa :)
Czujność zachowana, być może gdzieś obok dają jeść :)
Orka śniegowo-kijkowa :)
Bóbr osiedlowy :)
...i do pracy. Patrząc na warunki, jedyną pewną opcją dotarcia do niej był... spacer. Bowiem ulice wyglądały wszędzie tak:
Ulica Czechosłowacka wyglądała jak za czasów, gdy jej patronka jeszcze istniała, Poznań
...drogi pieszo-rowerowe podobnie, choć szacun za puszczenie na nie pługów.
Miło, że w Poznaniu w pierwszej kolejności odśnieża się drogi pieszo-rowerowe
Tu musiałem pomóc kierowcy BMW i popchnąć pod górkę, bo inaczej buksowanie by trwało jeszcze do dziś.
Tu musiałem pomóc popychem, bo jeszcze by trwało buksowanie na niewłaściwym pasie
Tu zaś na interwencję było lekko za późno.
Ups!
A w przypadku korka TIR-ów na Hetmańskiej mogłem zrobić tylko jedno. Zdjęcie :)
Zakorkowana, głównie przez TIR-y, ulica Hetmańska, Poznań
Tak to właśnie wesoło było dziś w Poznaniu. Pługopiaskarki jeździły od trzeciej nad ranem, a i tak nie dawały rady. Wypadki były wszędzie, oczywiście również na autostradzie (taka polska tradycja). Po raz pierwszy od dekady na tory wyjechał pług śnieżny. Jednym słowem: wesoło.

No i niestety zapowiada się, że tych chomików przede mną trochę będzie. Wpadł dziś już o jeden więcej niż przez cały poprzedni rok, a mamy dopiero luty :/

| 21:30 sobota, 13 lutego 2021 | linkuj Fajnie macie, że lubicie :) Ja bym nawet tolerował, gdyby leżał na polach i w lasach, a drogi byłyby czarniutkie. A jak było, wiemy :)
| 08:34 sobota, 13 lutego 2021 | linkuj A ja akurat w tym względzie Kropę rozumiem :-) Choć śnieg powoduje różne trudności, to jednak daje sporo radości.
| 22:11 piątek, 12 lutego 2021 | linkuj Kropa mnie zadziwia z tym śniegiem - jak pada deszcz, to nosa nie wyściubi, ale już jego wersję zamrożoną uwielbia. Zrozum tu psa :)
| 01:47 piątek, 12 lutego 2021 | linkuj Kropa wniebowzięta taką scenerią :)) Tak właśnie wyglądało u mnie dzień wcześniej i co gorsza większość ulic nadal tak wygląda...
| 21:28 wtorek, 9 lutego 2021 | linkuj BUS - od 4x4 wolę 1+1 :) Zima ma być w górach, owszem, stąd niech wydriftowuje :)

Lapec - no na nich nie ma mocnych, gdyby trzęsienie ziemi jakieś nadeszło, też by dostarczali w podskokach :) Mi ta zima już rok zepsuła statystycznie :)
| 09:55 wtorek, 9 lutego 2021 | linkuj Faktycznie warunki takie, że tylko "pyszne.pl" przejedzie xD.

U Ciebie drugi chomik, ja dopiero dwa razy wyjechałem :D. Ale mamy dopiero luty ;)))
BUS
| 03:32 wtorek, 9 lutego 2021 | linkuj Wreszcie prawdziwa zima.. ja się tam cieszę...
| 03:32 wtorek, 9 lutego 2021 | linkuj Dzisiaj zapierdalałem... ale swoją Alfą 4x4 ;) było sporo driftów, na starcie nikt nie miał szans xD
| 19:43 poniedziałek, 8 lutego 2021 | linkuj Huann - no same radości, jak widać :) Niech to gówno szybko topnieje, bo nie zdzierżę (cokolwiek to oznacza).

Meteor - no tak, to też jakiś plus. Szkoda, że bez niego jest na co dzień tak... nienormalnie :)

Marecki - niestety :/ Paskudna ta tegoroczna zima. Kropa w tym względzie głosu nie ma :)
| 17:59 poniedziałek, 8 lutego 2021 | linkuj Widze że dziś kropa jedynie korzystała..
| 16:29 poniedziałek, 8 lutego 2021 | linkuj No, w zeszłym roku zimy praktycznie nie było... za to dzisiaj wreszcie samochody jeździły po mieście z normalną prędkością, a jak próbowały szybciej, to kończyło się tak jak na jednej z fotek.
| 15:46 poniedziałek, 8 lutego 2021 | linkuj Na szczęście Kropa w swoim żywiole, a jak to wszystko stopnieje, to i przyroda skorzysta - zbyt długo trwa już hydrologiczna susza.

No, a rowerowo będzie jak z tym Rabim i kozą ;)

Zatem - tylko się cieszyć! ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziena