Wietrzenie lodówki

Sobota, 6 lutego 2021 · dodano: 06.02.2021 | Komentarze 5

Dzisiaj krótko, bo na popołudnie i wczesny wieczór plany.

Wyjazd po wyspaniu się, a nawet najedzeniu. Dziwnie jakoś :) Na dworze lekki mróz, ale przede wszystkim to, co najgorsze, gdy pojawia się wraz ze wspomnianym - mocny, mega zimny wiatr ze wschodu. Nie jakiś zefirek, ale gnój konkret. Na polach robił ze mną co tylko chciał, a gdy uderzył z boku, byłem pozamiatany. Wszelkie chęci do walki szybko mi przeszły, co skończyło się jedną z moich najgorszych średnich na szosie. A mogło być gorzej :)

Trasa znów w tę i z powrotem, bo moja stała pętelka została zamordowana przed remont w Dachowej: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Krzesiny - Jaryszki - Żerniki - Tulce - Śródka - Krzyżowniki - Zimin, gdzie nastąpiła nawrotka.

Dwa plusy się znalazły. Brak opadów i słońce.Przy drodze w okolicach Szczodrzykowa
Zalane pola w Tulcach
Na stawie koło Szczodrzykowa przyuważyłem dziwnego lodowego wędrowniczka. Z kijem za sobą oraz browarem w ręku. Hm.
Staw z wędrowcem
Dziwny spacerowicz na lodzie, z kijem obok i browarem w ręku
Gdzieś tam w międzyczasie nad głową przeleciało mi zgrabne stadko żurawi.
Stado żurawi w locie
Podchodzenie do lądowania
No i jeszcze klasyczne sarenki. Bardzo daleko, więc niewyraźne.
Mało wyraźne sarenki
Od jutra mega mrozy połączone ze śniegiem. Zapowiada się niedziela w domu, już nie mówiąc o atrakcjach przyszłego tygodnia :/

| 21:22 wtorek, 9 lutego 2021 | linkuj Raczej chodził po alkoholu. W sumie stan dość popularny w Polsce :)
| 09:31 wtorek, 9 lutego 2021 | linkuj Morsowanie jest modne ostatnio :). Mam ino nadzieję że nie pływał po alkoholu ;))
| 23:59 sobota, 6 lutego 2021 | linkuj Marecki - tylko po co by te zdjęcia robił? Z piwem w ręce? :) Dzięki, żurawie zgrabnie zaczęły lądować, faktycznie, jak rakiety :)

Kolzwer - oj, duło tak, że się zastanawiałem, czy nie wrócić szybciej, bo taka jazda była bez sensu. A jak widzisz na wspomnianych zdjęciach (dzięki!) schować się na moich szlakach nie za bardzo mam gdzie :)
| 19:52 sobota, 6 lutego 2021 | linkuj Po tej średniej na szosie widać, że też w Twoich rejonach niemiłosiernie wiało. Podobają mi się krajobrazowe kadry - drugie i trzecie zdjęcie :)
| 16:52 sobota, 6 lutego 2021 | linkuj Gościu chyba robi zdjęcia przerębla :)
Żurawie kapitalnie złapane, jak torpedy, a sarenki ładnie podświetlone..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd