Paskudyzm

Środa, 9 grudnia 2020 · dodano: 09.12.2020 | Komentarze 13

Krótki wpis dzisiaj. Szarość mnie pokonała mentalnie i nie mam pomysłu na napisanie czegoś więcej niż kilku zdań.

Wyjazd późny, bo musiałem odespać. Jednak za dużo czasu nie miałem, gdyż czekało mnie coś, co z grubsza można nazwać home office. Zresztą nawet bez tego nie wyruszyłbym nigdzie dalej, bo aura nie zachęcała, ze szczególnym uwzględnieniem silnego wiatru, zimna oraz tego, że widokowo było paskudnie.

Trasa w tę i z powrotem: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Rogalinek - Rogalin - Świątniki - Radzewice, gdzie nastąpiła nawrotka.

W radzewickim porcie nawet nie było sensu robić zdjęć innych niż podstawowe. I tak by mało było widać.
Trap w Porcie Radzewice
W Radzewicach
Ulubiona radzewicka łódeczka
Jedna biedna czapla się zdarzyła gdzieś w oddali. Bez cudów więc :)
Ledwo uchwycona w szarości i odległości czapla
Z braku atrakcji rzymski kościół w greckim wydaniu :)
Lekko grecki kościół rzymski, Rogalin
No nic, odfajkowane. Mus to mus :)

| 18:45 sobota, 12 grudnia 2020 | linkuj Dzięki, musiałem się ich ostro naszukać :)
| 00:36 sobota, 12 grudnia 2020 | linkuj Szaro i paskudnie, mimo to trafiłeś na ciekawsze fotograficzne akcenty tego dnia ;)
| 21:21 piątek, 11 grudnia 2020 | linkuj ...się poopalać :)
| 09:55 piątek, 11 grudnia 2020 | linkuj U nich to pewno w klimacie 95%, bez rękawiczek, i fru ... na dacze ;)
| 22:15 czwartek, 10 grudnia 2020 | linkuj Myślę, że tam się znajdzie niejeden tubylec, który śmiga rowerkiem przez całą zimę aż miło. Tylko w bidonie ma zamiast izotonika coś w klimacie 40% :)
| 07:35 czwartek, 10 grudnia 2020 | linkuj Dla malutkiego pocieszenia na Syberii w tej chwili jest -45*C. W takich warunkach byłoby ciężko nawet o gluta (rowerowego i nosowego) xD.
| 22:28 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Hrabia Raczyński sobie zażyczył taką budowlę 200 lat temu i wciąż stoi. Dodam, że wzorem była podobna w Nimes, w znanej Ci Francji :)
| 22:23 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Pierwsza fota idealna na browara a ostatnia petarda SUPER sprawa nietuzinkowa :):):):):):)
| 21:55 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Oby było tak, że stycznie? Fantastycznie! :)
| 21:44 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Grudnie? Paskudnie! ;)
| 21:40 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj DaruS - bez przeróbki, tylko wyciąłem z większego kadru :) Widocznie aparat zgłupiał i barwy (lub ich brak) czapli przełożył na tło.

Huann - jabłkowe przeróbki tylko z Jabłkomatu :) Czyli u Ciebie też paskudnie.
| 21:32 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Jak mus - to jabłkowy!
U Ciebie jedynka na plusie, u mnie na minusie - ale reszta w podobie.
DaruS
| 21:18 środa, 9 grudnia 2020 | linkuj Partenon normalnie :) a ta szarość za czaplą to jakiś efekt, przeróbka zdjęcia czy poprostu taki kadr, bo wygląda ciekawie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa taprz