Wyginnie - glutem w mordę #3

Piątek, 6 listopada 2020 · dodano: 06.11.2020 | Komentarze 17

No to wracamy do dwunastek. Cały dzień w robocie, a przed pracą jedynie glut. Oj, nie lubię tego, zdecydowanie.

Wczesny wyjazd był o tyle do przyjęcia, że nie mroziło. Osiem stopni na plusie jest ok, ma też tę zaletę, iż człowiek nie do końca żałuje, że już musi wracać :) Tym bardziej, że wiatr wiał, a pierdółki w kole, a także coś w suporcie, stukały niemiłosiernie.

Trasa: Poznań - Plewiska - Gołuski, tam nawrotka, powrót swoimi śladami na poznański Dębiec i kurs do centrum.

Było paskudnie i wyginnie. O tak:
Jesienna paskudność w akcji
Wydarzeń zero, bo ledwo uchwyconych sarenek nie ma co wymieniać. Pikseloza na maksa.
Uciekające sarny
Więc - w ramach kontrastu - kilka scenek z Dębiny, bodajże z przedwczoraj, gdy jeszcze było ładnie, a liście dzielnie walczyły o byt.
Końcówka wypasionej jesieni, Dębina, Poznań
Walka liści o utrzymanie, Dębina, Poznań
Pocięte chmury nad Dębiną, Poznań
A pod domem zrobiła mi się jednoosobowa loża szyderców - sroka zerkająca z pogardą :)
Sroka spoglądająca z pogardą :)
Z tego co widzę, wracał wieczorem będę w deszczu. Którego oczywiście w prognozach nie było :/

| 22:22 wtorek, 10 listopada 2020 | linkuj Lapec - wyjątkowo życzę, żebyś się nie doczekał, hehe :)
| 07:34 wtorek, 10 listopada 2020 | linkuj Zielony Dębiec za chwile już ino taki z nazwy będzie. Będę czekał na wiosenne fotki, ale pierw ... tak, Kropa w śniegu :DDDD. Kolejny rok, kolejne oczekiwanie :))
| 22:18 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj Oj, to skarb, który odkryłem po zamieszkaniu na Dębcu i nie zamierzam go opuszczać :)
| 19:02 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj Pięknie się prezentuje Dębina.
| 17:43 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj Ciamkujem!!!
| 16:16 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj Huann/Meteor - smacznegoooo!!!! :)

Marecki - a dziękuję, wyjątkowo ładnie zapozowała, spojrzenie nie jest widocznie przypadkowe, tylko chciała pokazać swoją wyższość :)
| 16:08 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj @Meteorze - Kluska tylko cytuje klasyka ;) :D
| 14:04 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj Świetne jesienne foty no i sorka, mistrzostwo..
| 07:23 sobota, 7 listopada 2020 | linkuj @huann - Rany, po przeczytaniu poniższego komentarza zerwałem się by polecieć do lodówki... ale po chwili się zorientowałem, że to nie okrzyk Kluski niosący się po mieszkaniu, tylko Twój komentarz ;-)
| 23:20 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Jeeeść!
| 22:15 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Dawno nie jadłem kapuśniaka :)
| 21:58 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Dobra poliewka nie jest zła, tylko wystawić garnek za okno i jest obiad ;-)
| 21:44 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Kolzwer - dzięki :) Ciekawe, że Ty napisałeś "w Dębinie", a my mówimy "na Dębinie". Pewnie i jedna i druga forma są poprawne :) No ja wracałem w deszczyku, może choć Tobie darowano.

Eliza - mam teorię, że minister Sasin przejął Ministerstwo Prognoz... :)

Huann - to jest wierzba rozczochrana! :)

Meteor - w Poznaniu rano było tylko brzydko, a po południu już brzydko z polewką :)
| 20:32 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj @eliza - Cały dzień co prawda mżyło, ale z drugiej strony nie było regularnego deszczu ;-) Ot chmura szorowała o szczyty drzew, za wysoko by była mgłą, ale wystarczająco nisko by zamiatała mżawką po ziemi (i rowerzystach).
| 20:14 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Wierzba zdębiała, ale za to nie płacząca, więc jest jakiś pozytyw :)
eliza
| 19:22 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj wróże ciągle testują kolejne mieszanki fusów - i wciąż bez powodzenia. Cały dzień mżyło - w prognozach suchutko.
| 17:38 piątek, 6 listopada 2020 | linkuj Szara listopadowa rzeczywistość nastaje, a sroka coś faktycznie nietypowo spogląda, ładne barwy w Dębinie.U mnie też zaczęło padać i tak samo nie było nic w prognozie, mam jednak nadzieję, że przed wyjazdem z pracy o godz. 22 przestanie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cesam